اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: با تمام قدرت برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم.

برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم

بهروز عطایی پیش ازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به تمرینات آماده‌سازی کاله مازندران برای مسابقات قهرمانی والیبال بزرگسالان باشگاه‌های‌ آسیا بیان داشت: این مسابقات از ماه آینده در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تمرینات تیم و مراحل آماده‌سازی از هشتم فروردین آغاز شده است.

عطایی در مورد افزوده شدن یار کمکی به جمع بازیکنان کاله مازندران یادآور شد: علی سجادی که سال‌های گذشته نیز با تیم ما بازی می‌کرد به عنوان بازیکن کمکی در دور نخست تمرینات شرکت دارد.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه دور دوم تمرینات تیم‌ در تهران آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این اردو سعی داریم بازیکنان حاضر در تیم ملی والیبال بزرگسالان و بازیکنان کمکی به ما ملحق شوند.

وی با تاکید اینکه در لیست 20 نفره خود به AVC اسامی کامل بازیکنان کمکی خود را اعلام کردیم تا هر زمانی که احساس نیاز کردیم از آنها بهره بگیریم، اذعان داشت: ما تنها از ملی‌پوشان تیم کاله می‌توانیم در مسابقات آسیایی استفاده کنیم و از دیگر ملی‌پوشان بزرگسال استفاده نمی‌کنیم، و نام آنها نیز در لیست 20 نفره ما نیامده است.

عطایی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شنیده‌ها حاکی است ولاسکو سرمربی خارجی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان اجازه حضور شهرام محمودی را در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا نمی‌دهد، گفت: محمودی بازیکن پشت خط زن ما، دیرتر از دیگر ملی‌پوشان به جمع بازیکنان کاله می‌آید و از این بازیکن موثر در این رقابت‌ها، استفاده می‌کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: با تمام قدرت برای قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های آسیا می‌کوشیم تا این بار در خانه بتوانیم جام قهرمانی را بالای سر برده و به رقابت‌های جهانی اعزام شویم.

انتهای پیام/ 86012/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول