اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س)

19 شهید شناسایی شده در خوزستان تشییع می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از تشییع 19 شهید شناسایی شده در این استان خبر داد و گفت: پیکر این شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع خواهد شد.

19 شهید شناسایی شده در خوزستان تشییع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم صفات در نشست خبری ستاد تشییع شهدای استان خوزستان در بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: پیکر 19 شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس به وطن اسلامی بازگشته و در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع خواهد شد.

*بهبهان میزبان 12 شهید

وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س) افزود: پیکر مطهر این 19 شهید در روز یکشنبه 25 فروردین در شهرهای مختلف خوزستان تشییع و در گلزارهای شهدا آرام می‌گیرند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این شهدا، 12 شهید در شهرستان بهبهان و 2 شهید دیگر در شهرستان رامهرمز تشییع خواهند شد.

به گفته وی، مسجدسلیمان، گتوند، ترکالکی گتوند، آغاجاری و اندیمشک دیگر شهرهایی هستند که شهدای دفاع مقدس در آن تشییع خواهند شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان ساخت: پیکرهای مطهر شهدا بعدازظهر روز شنبه 24 فروردین ماه از معراج شهدای اهواز به شهرهای نام برده منتقل خواهند شد.

*تشییع شهدای شناسایی شده در 7 شهر

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، در همه شهرهای خوزستان استقبال از شهدا با حضور مسئولین محلی و مردم شهید پرور انجام خواهد شد.

صفات در ادامه به بیان دیگر برنامه‌های تشییع 19 شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس در 7 شهر خوزستان پرداخت و اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم وداع با شهدای عزیز در شهرهای نامبرده در شب شهادت حضرت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم‌ استقبال، وداع و تشییع شهدا اظهار کرد: بنده و معاونین اداره برنامه ریزی کرده‌ایم که در تشییع شهدای عزیز در سراسر استان شرکت کنیم.

*تشییع شهدای گمنام در 6 شهر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اضافه کرد: چون در بهبهان بیشترین شهید تشییع می‌شود لذا برنامه اصلی ما در این شهرستان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 12 شهر خوزستان در ایام فاطمیه میزبان شهدا هستند گفت: 2 شهید گمنام در اندیکا، 2 شهید گمنام در آبادان، 3 شهید گمنام در جایزان شهرستان امیدیه، 2 شهید گمنام در آغاجاری، 2 شهید گمنام در سردشت دزفول و 2 شهید گمنام در منطقه صیدون باغملک تشییع خواهند شد.

انتهای پیام/72010/ر40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول