اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل خبر داد

تولید برنامه تلویزیونی 39 سردار شهید اردبیل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از تولید و پخش برنامه مستند تلویزیونی از زندگینامه 39 سردار شهید استان اردبیل خبر داد.

تولید برنامه تلویزیونی 39 سردار شهید اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سیدشنوا صبح امروز در جلسه مدیران و مسئولان بنیاد شهید شهرستان‌های استان اردبیل اظهار داشت: ما در تلاش هستیم با تهیه و پخش این برنامه، نسل جوان و نوجوان را با محتوای زندگی ساده اما غنی سرداران شهید و افتخار‌آفرینان این استان بیشتر آشنا کنیم.

وی از تولید و پخش برنامه «ایثار نغمه‌لری» از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 300 برنامه در فاصله زمانی 30 دقیقه‌ای تهیه و پخش شد تا هموطنانمان بیشتر با ابعاد زندگی و شخصیتی شهدا، ایثارگران و جانبازان آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل یادآور شد: در همین راستا و با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در یک سال گذشته، بیش از 400 یادواره شهید در استان برگزار شد که محوریت آن شهدای فرهنگی، روحانی،‌ سرباز،‌ زنان و... بوده است.

سیدشنوا گفت: امسال نیز بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با همکاری سپاه و دیگر نهادهای فرهنگی بیش از 450 یادواره در مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شود تا از مقام و منزلت 3 هزار و 400 شهید استان به همراه ایثارگران، جانبازان و آزادگان تجلیل شود.

این مسئول عنوان کرد:‌ به همراه این یادواره‌ها، برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی و تبلیغی نیز برگزار می‌شود تا با نهادینه شدن فرهنگ شهادت و ایثار بتوانیم جامعه را مهذب از هرگونه بداخلاقی‌ها کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با یادآوری اینکه در کنار این اقدام، کار مرمت و بهسازی گلزار شهدا نیز در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: بیش از 60 درصد این بهسازی‌ها انجام شده و مابقی نیز در دو سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدشنوا در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح فاز اول مجتمع توانبخشی جانبازان اردبیل تا پایان دولت دهم خبر داد و افزود: این مجموعه با پیشرفت 55 درصدی در حال اجراست که فاز اول آن شامل آب‌درمانی و استخر به سرعت تکمیل شده و راه‌اندازی می‌شود.

وی فضای احداثی این مجتمع توانبخشی را 13 هزار و 500 متر‌مربع اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم با بهره‌برداری از این مجموعه هم خود ایثارگران و جانبازان و هم خانواده‌های شهدا بتوانند از این فضا استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در پایان سخنان خود از ساماندهی 62 فرزند شهید و ایثارگر در قالب نخبگان و سرآمدان خبر داد و تصریح کرد: این انسان‌های فکور با ارائه مقالات مختلف و اختراع‌های گوناگون به عضویت کانون نخبگان در ‌آمدند.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول