اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان استان اصفهان خبر داد

شناسایی 240 هنرمند شهید در اصفهان

مسئول بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از 240 هنرمند شهید در اصفهان شناسایی شده‌اند.

شناسایی 240 هنرمند شهید در اصفهان

حسین الهی‌دوست امروز در حاشیه‌ همایش تبیین اندیشه‌های شهید سید مرتضی آوینی به خبرنگار فارس در اصفهان گفت: با حضور مسئولین ادارات و نهادی‌های مختلف در اسفند ماه 1392، جلسه‌ای جهت تجلیل از شهیدان اهل قلم و روز هنرمند برگزار شد.

وی به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در راستای برگزاری این همایش پرداخت و افزود: در این جلسه مقرر شد دو برنامه پربار و مطلوب، یکی در جوار مزار شهدای گمنام صفه و دیگری همایشی با عنوان تبیین اندیشه‌های شهید سید مرتضی آوینی برگزار شود.

مسئول بسیج هنرمندان اصفهان ادامه داد: در برنامه‌ همایش تبیین اندیشه‌های شهید آوینی، از دو نفر از هم رزمان این شهید به نام‌های محمدرضا شرف‌الدین، مسئول حوزه سینمایی دفاع مقدس و حبیب احمدزاده نویسنده حوزه دفاع مقدس دعوت به عمل آمد.

وی تاکید کرد: همچنین در این برنامه از 7 نفر از خانواده‌های‌ شهدای هنرمند به نام‌های شهیدان شهبازی، رستمیان، مسائلی، مؤمنی، تیغ ساز و امینی مصطفوی‌نژاد تجلیل به عمل آمد.

الهی‌دوست با بیان اینکه تاکنون بیش از 240 هنرمند شهید در اصفهان شناسایی شده‌اند، اذعان کرد: امسال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در نظر داریم تمام آثار این شهدا را در قالب یک کتاب به مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول