اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعاتی دیگر

مردم خوزستان با شهید زارع ‌برات‌پور وداع می‌کنند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز از وداع پرشور مردم خوزستان با شهید علی‌اکبر زارع برات‌پور خبر داد.

مردم خوزستان با شهید زارع ‌برات‌پور وداع می‌کنند

محمود راستی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مراسم وداع با شهید علی‌اکبر زارع برات‌پور تا ساعاتی دیگر در اهواز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تبریک و تسلیت گفتن شهادت این سرباز دلیر اسلام گفت: شهید زارع برات‌پور در یکم مهرماه سال 1337 در روستای بابا روزبهان در توابع شهرکرد دیده به جهان گشود و در تاریخ یکم فروردین ماه سال 1361 در پاسگاه خرم‌دژ شوش بر اثر انفجار مین به شدت مجروح شد.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز، شهید زارع برات‌پور در این انفجار دو پای خود را از دست داد و از ناحیه شکم نیز به شدت مجروح شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید زارع برات‌پور که در هنگام مجروحیت لباس مقدس سربازی را به تن داشت از سوی لشکر 92 زرهی خوزستان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و از پرسنل بازنشسته بانک ملت ایران بود.

راستی با بیان اینکه از شهید زارع برات‌پور دو فرزند به یادگار مانده است افزود: نخستین فرزند این شهید عزیز محمدامین نام دارد که در 10 فروردین ماه سال 1376 دیده به جهان گشود و نام دومین فرزند این شهید والامقام مارال است و در 26 دی ماه سال 1377 متولد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اهواز خاطرنشان کرد: شهید زارع برات‌پور سرانجام پس از تحمل 31 سال درد و رنج مجروحیت در روز جمعه 16 فروردین ماه جاری در بیمارستان نفت اهواز شربت شهادت نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گفته وی، پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تشییع، در کنار جانباز شیمیایی 70 درصد شهید سیدعبدالله ولی‌شرف که در روز پنج شنبه هشتم فروردین ماه به شهادت رسیده است آرام خواهد گرفت.

انتهای پیام/72010/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول