اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

ارتقای رتبه علمی آموزش و پرورش کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال رتبه علمی استان کرمان در آموزش و پرورش ارتقا پیدا کرده و یکی از عوامل مهم آن المپیاد‌های علمی بوده است.

ارتقای رتبه علمی آموزش و پرورش کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شیخ‌بهایی در جشنواره استانی دانش‌آموزی نوجوان سالم در شهر کرمان اظهار داشت: آن چه که امروز در دستور کار مجموعه آموزش و پرورش قرار دارد، سند تحول بنیادین است.

وی افزود: آن چه که ما باید در پیش‌رو داشته باشیم رسیدن به حیات طیبه است و باید وسیله‌ای را فراهم کنیم تا فردای این جامعه تأمین شود و این میسر نمی‌شود مگر این‌که ما محصول سالم تحویل جامعه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: اگر بخواهیم نوجوان سالم داشته باشیم باید فضای جامعه شاداب و بانشاط باشد و اگر به سند تحول بنیادین نگاه کنیم تمام راهکارها برای این امر مشخص شده است.

وی عنوان کرد: امروز به شدت نیاز داریم به دانشمندانی که سالم باشند و به بالاترین درجات علمی برسند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امسال رتبه علمی ما در آموزش و پرورش ارتقا پیدا کرده و یکی از عوامل مهم آن المپیاد علمی بوده است.

شیخ‌بهایی با اشاره به این‌که پیش از سلامت جسم نیازمند سلامت روح هستیم، افزود: در زندگی سالم یکی از نکاتی که به آن توجه شده، روابط خانواده است.

وی تصریح کرد: یک سیری در آموزش و پرورش در حال اتفاق است که سکان تعلیم و تربیت باید در آینده به دست کسانی داده شود و امروز در حال تحصیل هستند و این همان کسانی هستند که از سلامت جسم و روح برخوردار هستند.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: امیدوارم هستم که بتوانیم بهترین نسل را برای فردای این جامعه آماده کنیم، نسلی که موفقیت‌های به‌ دست آمده در جامعه را حفظ کند و با علم، جهان خود را پیش ببرد.

وی با اشاره به این‌که سال‌جاری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام گرفته است، افزود: در سال‌جاری قرار است حماسه بزرگی در جامعه اتفاق بیفتد و ما بتوانیم با حضور همه جانبه حماسه بزرگی خلق و دشمنان این نظام را مأیوس کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: باید در کنار حماسه سیاسی با رعایت اصلاح الگوی مصرف و رعایت اقتصاد مقاومتی به خلق حماسه اقتصادی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/80018/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول