اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای فارس صورت گرفت

قدردانی معاون رئیس جمهور از آموزش و پرورش فارس

معاون رئیس جمهور با قدردانی از مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: خدمات آموزش و پرورش این استان در ایام نوروز عامل کسب رتبه نخست کشوری این سازمان در اسکان فرهنگیان شده است.

قدردانی معاون رئیس جمهور از آموزش و پرورش فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد شریف ملک‌زاده با تقدیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان در این استان در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت: آموزش و پرورش فارس از جمله دستگاه‌هایی بود که در این ایام توانست به خوبی بهترین سرویس را به میهمانان و گردشگران حاضر در این استان ارائه دهد.

وی به اقدامات خوب آموزش و پرورش فارس در امر اسکان میهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: امسال ما در کنار افزایش محل‌های اسکان فرهنگیان در فارس شاهد نظافت و پاکیزگی این اماکن بودیم که این خود بر افزایش ماندگاری مسافر در این استان تاثیر بسیاری داشته است.

معاون رئیس جمهور با بیان این که امسال در حوزه اسکان در آموزش و پرورش اتفاقات خوبی را شاهد بودیم، بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و اطلاعات و آمار موجود، آموزش و پرورش فارس در امر اسکان فرهنگیان نیز رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

دبیر ستاد دائمی تسهیلات نوروزی کشور با اشاره به اینکه در فارس از تمام ظرفیت‌های این استان به ویژه آموزش و پرورش استفاده شد و خدمتگزاری بسیار خوبی برای مسافران نوروزی صورت گرفت، ابراز داشت: این کار موجب ایجاد رضایتمندی بیش از 90 درصد میهمانان نوروزی در این استان شده است.

شریف‌زاده گفت: بسیاری از رسانه‌های بیگانه و دست‌نشانده‌های آنان وضعیت اقتصادی مردم را بهانه کرده و از مدت‌ها قبل از شروع سفرهای نوروزی کاهش این سفرها را القا می‌کردند اما در عمل ما امسال شاهد رشد بی‌سابقه سفر در 30 سال گذشته بودیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به رشد سفرهای نوروزی در عید امسال تصریح کرد: نکته مهم افزایش سفرهای نوروزی امسال این بود که در کنار این افزایش سفر، رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های متولی نیز افزایش چشمگیری داشت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر برگزاری نوروزی بانشاط و شاداب برای مردم ابراز داشت: تمام دستگاه‌ها به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و تمام تلاش خود را کردند تا نوروز با نشاطی برگزار شود.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز  گزارشی از روند اسکان فرهنگیان در این استان ارائه کرد و گفت: امسال بیش از 18 هزار کلاس درس در سطح این استان به امر اسکان اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته رشد 11 درصدی داشت.

محمدحسین روزیطلب به تجهیز کلاس‌های محل اسکان به امکانات رفاهی ازقبیل فرش، پتو، یخچال و تلویزیون اشاره کرد و افزود: بیش از 5 هزار و 500 نفر از همکاران فرهنگی به امر خدمت‌رسانی به میهمانان فرهنگی در این استان مشغول بوده‌اند.

به گزارش فارس، تا صبح پنج‌شنبه پانزدهم فروردین ماه 760 هزار و 434 نفر در قالب 147 هزار و 301 خانواده فرهنگی و همچنین 151 هزار و 504 نفر در قالب 27 هزار و 988 خانواده از اقشار دیگر و در مجموع 911 هزار و 938 نفر در قالب 175 هزار و 289 خانواده و 2 میلیون 276 هزار و 700 نفرروز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول