اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بم و نرماشیر در مجلس:

نقش اصلی آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی است

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش اصلی و بسیار مهم و حیاتی آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی در جامعه است.

نقش اصلی آموزش و پرورش فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام موسی غضنفر‌آبادی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش نرماشیر در سال 1392 ‌اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش نرماشیر را طی چند سال گذشته مجموعه‌ای منسجم و با ظرفیت گسترده دیدیم‌.

وی افزود‌: فرصت خدمت به مردم یکی از نعمت‌های الهی است که خداوند به بعضی از افراد عنایت کرده است و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و جلب رضایت خداوند را مد‌نظر قرار دهند.

غضنفرآبادی یکی از وظایف اساسی آموزش و پرورش را فرهنگ‌سازی در جامعه عنوان کرد و ابراز داشت: فرهنگ‌سازی اسلامی در جامعه خواسته مقام معظم رهبری است و همگان باید در این امر مهم همکاری کنند.

فرماندار نرماشیر نیز در این جلسه عنوان کرد‌: طی سال گذشته یکی از اداراتی که توانست عملکرد بسیار مطلوبی از خود به نمایش بگذارد، آموزش و پرورش بود.

محمود سام‌نژاد تصریح کرد‌: بازسازی فضاهای آموزشی‌، برگزاری مراسم فرهنگی مختلف‌، کسب رتبه‌های کشوری توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان و تعامل بسیار سازنده با دیگر ادارات از مهم‌ترین اقدامات این اداره در سال گذشته بوده است.

وی گفت‌: در بخش روداب نیز آمار دانش‌آموزی بالا است و اکثر‌ مدارس در روستاها‌ی پراکنده واقع شده‌اند و لازم است، آموزش و پرورش در این بخش مستقل و نمایندگی آموزش و پرورش آن به اداره ارتقا‌ یابد.

سام‌نژاد افزود‌: از آنجا که اداره آموزش و پرورش نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت دارد، باید شرایطی مهیا شود تا با ایجاد اداره آموزش و پرورش در بخش روداب‌، مردم امنیت تحصیلی بهتری را برای فرزندانشان احساس کنند.

این مسئول از آمادگی شهرستان نرماشیر برای برپایی آیین گرامیداشت روز معلم کشوری خبر داد و خاطر نشان کرد‌: برگزاری جشن روز معلم در مناطق محروم می‌تواند در ایجاد انگیزه و مضاعف کردن روحیه معلمان مؤثر باشد، لذا در حال مذاکره با مسئولان آموزش و پرورش هستیم تا بتوانیم این مراسم را در نرماشیر برگزار کنیم.

انتهای پیام/80026/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول