اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کنارک:

اجرای برنامه‌های فرهنگی گام مؤثری در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است

مدیر آموزش و پرورش کنارک گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی، گام مؤثری در زمینه پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی گام مؤثری در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، مهدی عسکری ظهر امروز در دومین گردهمایی گرامیداشت روز ملی فناوری هسته‌ای در زرآباد اظهار داشت: این گردهمایی به همت مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان کنارک تدارک دیده شده است.

این مسئول افزود: ضرورت توجه به آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، گامی مؤثر در زمینه پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش کنارک از همکاری معتمدین بخش زرآباد به خاطر مشارکت در فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و نیز تجهیز برخی از مدارس تقدیر کرد و توجه ویژه به ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش در این بخش را به عنوان یک ارزش گرانقدر ذکر کرد.

عسکری در ادامه به 20 فروردین‌ماه روز گرامیداشت انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و بهره‌مندی مردم از این دستاورد علمی، گام مؤثری در زمینه بهره‌وری و حماسه اقتصادی است.

وی با اشاره به کاربردهای انرژی هسته‌ای در زمینه‌های مختلفی از جمله پزشکی، کشاورزی، آموزشی و تحقیقاتی بیان داشت: دشمن باید بداند انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای بومی کشورمان یک اصل پذیرفته شده برای ملت ایران از خردسال تا کهنسال است.

مدیر آموزش و پرورش کنارک در ادامه از دانش‌آموزان و فرهنگیان خواست تا ادامه دهنده راه شهیدان بزرگ و گرانقدر بوده و در مسیر اهداف و ارزش‌های والای آنان حرکت کنند.

نماینده دانش‌آموزان بخش زرآباد نیز در ادامه این جشن، دل‌نوشته‌ای را در ارتباط با فناوری هسته‌ای قرائت کرد.

بخشدار زرآباد هم در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: این نامگذاری منبعث از شناخت دقیق رهبری از شرایط جامعه و دغدغه ایشان نسبت به مسائل مردم و روز است.

مجتبی شجاعی افزود: ضروری است در سالی که مزین به این نامگذاری است اصل فداکاری را سرلوحه حماسه اقتصادی قرار داده و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات آتی به عنوان پیشانی حماسه سیاسی در سال‌جاری تلقی کنیم.

وی همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی را در بخش زرآباد بسیار خوب ارزیابی کرد و از ادارات این شهر خواست تا کمال همکاری را در برپایی برنامه‌های فرهنگی با آموزش و پرورش و مدارس داشته باشند.

بخشدار زرآباد ضمن یادی از شهدای علم و فناوری خواستار الگوبرداری دانش‌آموزان از مسیر زندگی این شهدای گرانقدر شد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول