اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

روز فناوری هسته‌ای، روز دفاع از تمامیت مرزهای اعتقادی است

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای گفت: این روز در حقیقت، روز دفاع از تمامیت مرزهای اعتقادی، ارزشی و مکتبی ملت ایران است.

روز فناوری هسته‌ای، روز دفاع از تمامیت مرزهای اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای به عنوان روز حقیقی ملت ایران در دستیابی به اهداف بلندش اظهار داشت: در حالی که بحران آینده، بحران انرژی توصیف می‌شود و حیات بشر به صورت مستقیم و غیر‌مستقیم به تامین انرژی اعم از گاز، نفت و زغال سنگ وابسته است بهره‌گیری از انرژی‌های نوین با پایه طبیعی جزو اولویت‌هاست.

وی عنوان کرد:‌ قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی کشورمان را از دستیابی به این علوم و فنون پیشرفته محروم کرده بود در حالی که امروز ایران اسلامی ما به رغم تحریم‌ها و تهدیدات گوناگون دشمن به باشگاه هسته‌ای ورود پیدا کرده و جزو 10 کشور صاحب این دانش در جهان و تنها کشور دارای این فناوری در خاورمیانه است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار با یادآوری اینکه استکبار جهانی بیش از 34 سال است که با ملت ایران سر ناسازگاری و عناد داشته و دارد، افزود: ما در حالی با نظام‌های اهریمنی قطع رابطه کردیم که صحنه حماسه‌آفرینی ملت ایران در ادوار مختلف، صحنه رویارویی نیکان با اهریمنان است.

زیبانژاد با گرامیداشت روز فناوری هسته‌ای گفت: این روز در حقیقت، دفاع از تمامیت مرزهای اعتقادی، ارزشی و مکتبی است که خود آن می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را در اوج اقتدار و عظمت نگه دارد.

این مسئول هرگونه وابستگی در این عرصه را وابستگی همراه با ظلم و تعدی و شیطنت‌های مختلف توصیف کرد و تصریح کرد: ملت ایران در راه رسیدن به این مرز علم و فنون جدید، سرمایه‌های عظیم انسانی را از دست داده است که نظیر آن اساتیدی همچون شهید علی محمدی، شهریاری، احمدی روشن و ... است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان بیله‌سوار در پایان سخنان خود با بیان اینکه مردم ما با وجود کارشکنی‌های جبهه کفر، همچنان روی اصول خود پافشاری کرده و اصل تعلیق را نمی‌پذیرند، ادامه داد:‌ ما برای رسیدن به اوج حماسه‌آفرینی در این عرصه به تعهد و تخصص همراه با دستیابی به بهترین فناوری‌ها و جدید‌ترین تکنولوژی‌ها نیاز داریم.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول