اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

برگزاری همایش گفتمان هنر انقلاب اسلامی در زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: به مناسبت روز شهادت شهید آوینی همایش گفتمان هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندان در استان زنجان برگزار می‏شود.

برگزاری همایش گفتمان هنر انقلاب اسلامی در زنجان

سید جواد هاشمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‏های مختلفی برای روز هنر اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان برنامه‎ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مشترک برخی از برنامه‏های فرهنگی به مناسبت روز بیستم فروردین با سایر نهادهای فرهنگی و هنری در استان زنجان، خاطرنشان کرد: دیدار مسئولین هنر و هنرمندان استان زنجان با امام جمعه یکی از مهم‏ترین برنامه‏های پیش‎بینی شده برای این روز به شمار می‏رود.

* برگزاری همایش هنر دینی و انقلابی در زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش هنر دینی و انقلابی در استان زنجان، اضافه کرد: این همایش روز چهارشنبه بیست و یکم فروردین ماه سال‌جاری برگزار می‏شود.

وی با بیان اینکه همایش هنر دینی و انقلابی با هدف تبیین گفتمان هنر انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار می‎شود، تصریح کرد: هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر در این همایش حضور به عمل می‎رسانند.

هاشمی با تاکید بر اینکه از حضور دو تن از اساتید برتر عرصه هنر برای گفتمان پیرامون هنر انقلابی در همایش هنر دینی و انقلابی استفاده می‎شود، یادآور شد: این مراسم در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‏شود.

انتهای پیام/73006/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول