اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نمایشگاه نقاشی نقاشان بندر:

توجه مسئولان منطقه آزاد انزلی به هنر سبب دلگرمی است

دبیر نمایشگاه نقاشی نقاشان بندر گفت: حمایت منطقه آزاد انزلی از نمایشگاه نقاشان و توجه مسئولان این منطقه به مقوله هنر سبب دلگرمی است.

توجه مسئولان منطقه آزاد انزلی به هنر سبب دلگرمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نگین ناصرانی در جریان برپایی نمایشگاه نقاشی نقاشان بندر در منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه توجه این منطقه آزاد تجاری صنعتی به مقوله هنری سبب دلگرمی است، اظهار کرد: با وجود دغدغه‌های بسیار مهم منطقه آزاد انزلی حضور حمایتی آن در عرصه برگزاری نمایشگاه نقاشی هنرمندان جوان گیلان قابل قدردانی است.

وی درباره اهداف برگزاری نمایشگاه نقاشی با همکاری منطقه آزاد، افزود: تبادل تجربیات بین هنرمندان جوان هنرهای تجسمی استان در عرصه برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و ایجاد ارتباط با بدنه اجتماع به‌ ویژه گردشگران نوروزی که از سراسر کشور وارد این منطقه می‌شوند، از جمله اهداف نمایشگاه است.

این مسئول، امکان بهره‌گیری از نقدهای علمی اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران هنرهای تجسمی، ایجاد انگیزه در هنرمندان این عرصه و تجربه همکاری با بزرگ‌ترین بنگاه اقتصادی استان و شمال کشور را از مهم‌ترین دلایل برگزاری نمایشگاه گروهی در منطقه آزاد انزلی عنوان کرد.

سپیده برازنده و مونا دهقان‌زاده ساحی دو نقاش دیگر که آثاری از آنها در این نمایشگاه به نمایش درآمده است نیز ضمن قدردانی از اقدام بی‌نظیر منطقه آزاد انزلی در زمینه برگزاری نمایشگاه نقاشی کلاسیک و مدرن در این منطقه، اظهار کردند: منطقه آزاد انزلی تنها یک فرصت و توانمندی اقتصادی برای توسعه استان نیست بلکه با توجه به قوانین و مقررات حاکم بر آن و همکاری نهادهای هنری می‌توان از امکان برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با کشورهای منطقه با حضور اساتید بین‌المللی و هنرمندان هنرهای تجسمی بهره برد.

این نقاشان، گسترش همکاری‌های علمی دانشگاهی از طریق پردیس‌های بین‌المللی فعال در این منطقه را مهم خواندند و تشکیل مثلث حمایتی بین دانشگاه، سازمان‌های مسئول حوزه هنر استان و فعالان هنری با تکیه بر ظرفیت‌های قانونی موجود در منطقه آزاد انزلی را رویایی دست یافتنی دانستند.

انتهای پیام/2300/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول