اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

دیدار مسئولان بسیج هنرمندان بوشهر با خانواده شهید کشتکار

به مناسبت سال نو رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و مسئولان انجمن‌های نمایش و عکس این سازمان با خانواده شهید هنرمند غلامرضا کشتکار دیدار کردند.

دیدار مسئولان بسیج هنرمندان بوشهر با خانواده شهید کشتکار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جواد جمیری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر صبح امروز در این دیدار با اشاره به جایگاه شهید کشتکار در بین هنرمندان استان ایشان را از شهدای شاخص در حوزه هنر دانسته و افزود: تاثیر فعالیت‌های هنری شهید غلامرضا کشتکار در حوزه‌های مختلف هنری سال‌ها پس از شهادت ایشان هنوز در جامعه به خصوص جامعه هنری استان نمود دارد و بسیاری از شاگردان ایشان در حوزه تئاتر استان در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: شهید کشتکار در دوران حیات خود در رشته‌های مختلف هنری از جمله در حوزه عکاسی و سینما حضور فعالی داشت و در این بین در دو فیلم سینمایی حضور پیدا کرد و کارهای عکاسی خوبی از خود به جای گذاشته ولی عمده فعالیت‌های هنری ایشان در حوزه نمایش بوده و تاثیر این فعالیت‌ها غیر قابل انکار است.

وی گفت: سال گذشته با همکاری معاونت فرهنگی سپاه فیلم مستندی از شهید کشتکار توسط آقای خرد ساخته شده که در این فیلم گوشه‌ای از فعالیت‌های هنری ایشان منعکس شده است.

جمیری با اشاره به ضرورت گردآوری آثار هنری ایشان به عنوان یکی از شاخص‌ترین شهدای هنرمند کشور افزود: زندگی شهید کشتکار سرشار از پندها و نکات آموزنده‌ای است که یقینا نشر آن‌ها به نسل جوان کشور به ویژه هنرمندان کمک شایانی خواهد کرد و در این راستا به زودی کتاب خاطرات و زندگی هنری این شهید  تالیف خواهد شد و امید است بستری فراهم شود تا تا آثار نمایش ایشان نیز دوباره به اجرای عمومی درآید.

در این دیدار که پدر و برادر شهید کشتکار و محمود صادقی رئیس انجمن عکس، محمد مظفری رئیس انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و خرد سازنده فیلم مستند شهید کشتکار حضور داشتند،  پدر و برادر شهید کشتکار به بیان خصوصیات این شهید بزرگوار و فعالیت‌های فرهنگی و هنری ایشان پرداختند.

در پایان این دیدار از سوی سپاه استان بوشهر سفر مشهد مقدس به پدر و مادر این شهید بزرگوار اهدا شد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول