اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی در یاسوج برگزار می‌شود

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک سال نو به همه هنرمندان این استان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: هدف از برگزاری اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی در این استان، بهره‌مندی از نظرات کارشناسان امر و توجه به دغدغه‌های اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: اجلاس استانی روز هنر انقلاب اسلامی به مدت یک روز و در دو نوبت صبح و عصر به منظور تبادل نظر و تدوین برنامه‌های امسال حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

کمالوندی اظهار کرد: در نوبت صبح این اجلاس 11 کارگروه مجزا با موضوع مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شعر و ادب، داستان، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، سینما، موسیقی، هنرهای نمایشی، مطبوعات و اهل قلم برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: رؤسای انجمن‌های فرهنگی و هنری، مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مدیران مؤسسات قرآنی فعال کهگیلویه و بویراحمد در این 11 کارگروه حضور دارند و در هر موضوع نیز از هر شهرستان یک نفر در این کارگروه‌ها شرکت می‌کنند و در زمینه موضوعات مربوطه به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

کمالوندی ابراز داشت: مسئولان شرکت کننده در کارگروه‌های 11 گانه در نشست پایانی این اجلاس که در نوبت عصر برگزار می‌شود بیانیه‌ای قرائت می‌کنند که برای تدوین برنامه‌های فرهنگی و هنری سال جاری کهگیلویه و بویراحمد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه بخش پایانی این اجلاس به قرائت بیانیه کارگروه‌های تخصصی می‌پردازد، افزود: امید است با مشارکت اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد گام مؤثری در زمینه دستیابی به اهداف فرهنگی و هنری نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال 92 برداشته شود.

انتهای پیام/82009/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول