اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد

پیام انقلاب اسلامی با زبان هنر ترویج می‌یابد

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: پیام‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران از زبان هنر و در قالب برنامه‌های مختلف ترویج می‌یابد.

پیام انقلاب اسلامی با زبان هنر ترویج می‌یابد

حمیدرضا اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ترویج هنر دینی و انقلابی از رسالت‌های اصلی و عمده حوزه هنری استان زنجان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی حوزه هنری استان زنجان ترویج هنر دینی و انقلابی بر اساس اهداف و اولویت‌های پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: خانواده، بیداری اسلامی و برنامه‌های دینی و انقلابی از مهم‌ترین مباحث اولویت‌دار در حوزه هنری محسوب می‌شود.

*هنر شیواترین زبان برای ترویج آرمان‌های انقلاب است

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هنر شیواترین و بلیغ‌ترین زبان برای ترویج آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: با توجه به گستردگی زبان هنر و فهم آن در بین عموم مردم، سعی می‌شود از این زبان در قالب برنامه‌های مختلف برای ترویج اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان در بخش‌های مختلف هنری زحمات زیادی را کشیده‌اند، اضافه کرد: با همه این زحمات و اقدامات گسترده هنوز جای کار در زمینه ترویج اهداف انقلاب و آرمان‌های دینی از زبان هنر وجود دارد.

*تولید برنامه‌ها بر اساس اولویت‌ها است

اسماعیلی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف حوزه هنری استان زنجان بر اساس اهداف و اولویت‌های تعریف شده، تولید می‌شود، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جدید سمت و سوی فعالیت‌ها به سمت مخاطبین خارج از کشور می‌رود.

وی اذعان داشت: پیام انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن باید به گوش جهانیان برسد.

*تحقق شعارهای انقلابی و دینی در قالب برنامه‌های هنری

رئیس حوزه هنری تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم این حوزه در راستای تحقق شعارهای دینی و انقلابی حوزه هنری استان زنجان گام‌های موثری بردارد، خاطر نشان شد: برنامه‌های مختلفی نیز در این زمینه در استان پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

وی اظهار داشت: تحقق شعارهای دینی و انقلابی مستلزم تولید برنامه‌های فاخر و قابل قبول است.

انتهای پیام/73006/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول