اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی استان سمنان:

سمنان در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور دوم شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان با 4 هزار و 117 طرح انعقاد قرارداد شده در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی توانست در کشور رتبه دوم را کسب کند.

سمنان در زمینه اجرای طرح توسعه کشاورزی در کشور دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان، سیدمجید موسوی در نخستین جلسه عمومی این سازمان که با حضور تمام معاونان و مدیران سازمان تشکیل شد، بر اهتمام ویژه بخش کشاورزی برای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد.

وی نقطه اوج تحقق شعار حماسه سیاسی را مشارکت فعال همه آحاد مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و یکپارچه مردم در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه نظام خواهد بود و ایران اسلامی را در جهان سرافراز خواهد کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان افزود: وظیفه بخش کشاورزی در فراز دوم پیام رهبری سنگین‏تر است که باید با انجام اقدامات اساسی برای افزایش تولید، استفاده بهینه از منابع، ایجاد اشتغال و تولید انواع روش‏های کار در بخش کشاورزی به این پیام لبیک بگوییم.

موسوی ادامه داد: در سال گذشته با وجود همه مشکلات و تهدیدهای ایجاد شده از سوی دشمنان، بخش کشاورزی دارای موفقیت‏های خوبی بوده است.

وی به مواردی از این توفیق‏ها در بخش کشاورزی استان سمنان اشاره کرد و افزود: توفیق در اجرای طرح توسعه کشاورزی سرآمد همه بود که استان سمنان با 4 هزار و 117 طرح انعقاد قرارداد شده و پرداخت تسهیلات کامل اعتبارات از محل بانک کشاورزی، توانست با 100 درصد پیشرفت هم‏پای پیشرفت استان ایلام در کشور رتبه دوم را کسب کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان گفت: تشکیل صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در همه شهرستان‏ها و یک صندوق بخشی با بیش از 234 میلیارد ریال سرمایه نیز استان سمنان را در کشور متمایز و سرآمد دیگر استان‏ها کرد که این صندوق‏ها نقش مهمی در تأمین نقدینگی بهره‏برداران بخش کشاورزی دارد.

موسوی بیان کرد: فعال شدن کارگاه‏های مرتبط با بخش کشاورزی با بهره‏گیری از تسهیلات مناسب، به رونق افتادن مجتمع‏های تولیدی و اجرای طرح‏های شاخص در بخش دام و آبزیان از جمله توسعه شترداری و گونه جدید آبزی‏پروری در استان سمنان، توسعه باغ‏ها و کنترل و بهینه کردن مصرف سوخت بخش کشاورزی از دیگر توفیقات حاصل شده در بخش کشاورزی بوده است.

انتهای پیام/2249/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول