اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

افزایش چشمگیر کشفیات نشان از اقتدار مرزبانان است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش چشمگیر کشفیات در نوار مرزی نشان از اقتدار مرزبانان در طول نوار مرزی استان است.

افزایش چشمگیر کشفیات نشان از اقتدار مرزبانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در حاشیه بازدید از هنگ مرزی کشتگان واقع در نوار صفر مرزی شهرستان سراوان اظهار داشت: افزایش چشمگیر کشفیات در نوار مرزی نشان از اقتدار و برخورد قاطع مرزبانان با سوداگران مرگ در طول نوار مرزی است.

وی افزود: قاطعیت در کنار تدبیر و برنامه‌ریزی از عوامل اصلی موفقیت مرزبانان در نوار مرزی استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به تصمیمات لازم پس از بازدید از نوار مرزی شهرستان سراوان گفت: تصمیمات مهمی برای ساماندهی و کنترل مرزهای سراوان برنامه‌ریزی شده که به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

نارویی تصریح کرد: برنامه‌های انسدادی و کنترلی مرز به صورت محسوس و غیر محسوس و با سرعت و دقت هرچه بیشتر ادامه داشته و با هرگونه تجاوز مرزی و ورود غیرمجاز به داخل کشور بدون هیچ‌گونه اغماض، برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

این مسئول از کشف یک میلیون و 210 هزار نخ سیگار خارجی در نقطه صفر مرزی توسط رزمندگان مرزبانی خبر داد و افزود: کسانی که بخواهند بر امنیت و آسایش مردم استان ضربه وارد کنند نیروهای نظامی و انتظامی به جد با آنان برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای استان حاکم است خاطرنشان کرد: با وجود تمام نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای به چالش کشاندن امنیت در ایران، به شکر خدا و با تلاش شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی و همراهی و مشارکت مردم به ویژه در نقاط مرزی در حال حاضر ایران به‌عنوان کشوری مقتدر و امن در منطقه مورد توجه است.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول