اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

تعداد مسافران نوروزی دیلم از مرز 2.2 میلیون نفر گذشت

فرماندار دیلم گفت: تا روز دهم فروردین ماه دو میلیون و 240 هزار مسافر نوروزی به شهرستان دیلم سفر کردند.

تعداد مسافران نوروزی دیلم از مرز 2.2 میلیون نفر گذشت

اسماعیل کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به موقعیت و آب و هوای دیلم در ایام نوروز، میزان حضور مسافران نوروزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات نوروزی تعداد مسافران نوروزی در دیلم از مرز 2.5 میلیون نفر هم بگذرد.

فرماندار دیلم با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای میزبانی از مسافران نوروزی گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی دیلم تمام تلاش خود را برای ایجاد فضایی آرام و مفرح برای مسافران نوروزی انجام دادیم و امیدواریم از سفر به دیلم رضایت داشته باشند.

کاظمی گفت: ساحل دیلم و امام حسن و پارک‌های ساحلی میزبان بیشترین مسافران نوروزی بودند و امکانات اولیه برای مسافران در نظر گرفته بودیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر پنج کمپ نوروزی، 500 چادر هم برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته بودیم ضمن اینکه مدارس و مهمانسراهای ادارات نیز مسافران نوروزی را در خود جای داده بودند.

فرماندار دیلم ادامه داد: در ایام تعطیلات امسال شاهد کمترین حوادث جاده‌ای بودیم و حوادث فوتی اصلا نداشتیم و جرحی هم بسیار کم بود.

این مسئول راه‌اندازی نمایشگاه بهاره، بازارچه صنایع دستی و تجهیز پارک جنگلی عامری را مورد اشاره قرار داد و افزود: برای رفاه حال مسافران ضمن اینکه نمازخانه‌هایی در محل اسکان مسافران ایجاد شده، چهار مسجد که به همت خیران با اعتبار یک میلیارد تومان ساخته مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

کاظمی ساحل زیبای دریا، پارک جنگلی عامری، ساحل بندر امام حسن، قلعه حصار، دشت لیراوی و مهم‌تر از همه بازار عرضه لوازم خارجی را از جمله نقاطی دانست که گردشگران بیشتر از آن دیدن می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه 135 چشمه سرویس بهداشتی برای استفاده مسافران ایجاد شده است، اذعان داشت: بیش از نیمی از این سرویس‌ها حمام است که در این ایام راه‌ اندازی شده است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول