اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش:

مشکلات تعاونی مرزنشینان آبپخش حل‌شدنی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: با وجود تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام گرفته، مشکلات تعاونی مرزنشینان آبپخش حل‌شدنی نیست.

مشکلات تعاونی مرزنشینان آبپخش حل‌شدنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از شهروندان آبپخش اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و رفع دغدغه‌ها و مشکلات ایشان مهم‌ترین اولویتی است که در سال‌های اخیر شورای اسلامی شهر تمام برنامه‌ریزی‌های خود را در این راستا انجام داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: در شش سال گذشته همواره بین شهروندان و در تمامی مناطق شهر حضور داشته‌ایم و تمامی مشکلات را با تمام وجود درک و لمس کرده‌ایم.

رضایی بیان داشت: مشکل تعاونی مرزنشینان آبپخش از اساسی‌ترین مشکلات این شهر است و در سال‌های اخیر هر کاری انجام داده‌ایم امکان حل اختلاف در تیم مدیریتی این شرکت وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: شورای اسلامی آبپخش از شش سال پیش و هم‌زمان با شروع مشکلات مربوط به تعاونی مرزنشینان پیگیری‌های لازم در ارتباط با رفع مشکلات این شرکت و احقاق حقوق مردم را انجام داده، ولی تاکنون به هیچ نتیجه مطلوبی در این زمینه دست نیافته‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: در سال گذشته برای مدتی مسئولیت مدیرعاملی این شرکت را با پیشنهاد هیئت مدیره تعاونی مرزنشینان آبپخش به عهده گرفتم، ولی به دلیل عدم شفافیت در امور سه ماه پیش استعفای خود را اعلام کردم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش عنوان کرد: در سال گذشته یک ریال اعتبار به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی به شهرداری آبپخش اختصاص نیافت و ضعف در اعتبارات و وضعیت مالی شهرداری عمده‌ترین عامل تاخیر در اجرای پروژه‌های آسفالت در معابر شهری آبپخش است.

رضایی با تشریح نسبت توزیع اعتبارات شهری در آبپخش، ابراز داشت: همواره با توجه به نسبت مساحتی و جمعیتی شهرک‌های آبپخش اعتبارات شهری را توزیع کرده‌ایم و 50 درصد از اعتبارات به شهرک درواهی، 25 درصد از اعتبارات به محله بهرام‌آباد و 25 درصد دیگر به محله قلایی اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه همواره آماده رفع شبهات در خصوص عملکرد شهرداری و شورای شهر هستیم، افزود: همیشه سعی کرده‌ایم شهروندان را در اجرای فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر قرار دهیم و هر فردی که شبهه‌ای در ارتباط با اجرای پروژه‌های شهری دارد به شهرداری و شورای اسلامی شهر مراجعه کند تا در حضور ایشان اسناد را مورد بررسی قرار دهیم.

رضایی در پاسخ به سئوال یکی از شهروندان شهرک بهرام‌آباد گفت: تا الان یک بار در شهرداری آبپخش سابقه نداشته که اعتبار یک پروژه در هر یک از شهرک‌های شهر صرف اجرای پروژه‌ای دیگر در سایر شهرک‌ها و محلات شهر شود.

وی افزود: همکاری شهروندان با شورای اسلامی شهر یکی از مسائلی است که رفع مشکلات را تسهیل و اعضای شورا را در این مسیر یاری می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش در ارتباط با مشکل برق محله بهرام‌آباد بیان داشت: رفع این مشکل در دستور کار شورای اسلامی شهر آبپخش قرار دارد و در آینده نزدیک در نشست با مدیر برق شهرستان و آبپخش این مشکل را پیگیری خواهیم کرد.

رضایی گفت: تمام توان، ظرفیت و پتانسیلی که در اختیار داریم را برای رفع مشکلات شهر به ‌کار خواهیم گرفت و به شهروندان قول می‌دهیم در مسیر خدمت لحظه‌ای اهمال و کوتاهی شاهد نباشیم.

انتهای پیام/2452/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول