اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت امتیاز گرفتن گل‌گهر از نفت

مس سرچشمه به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند

مس سرچشمه با برتری مقابل گسترش فولاد به حضور در پلی‌آف لیگ برتر فوتبال کشور امیدوار ماند.

مس سرچشمه به مرحله پلی‌آف صعود می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روز گذشته هفت دیدار از گروه «الف» این مسابقات برگزار شد.

در این مسابقات تیم فوتبال مس سرچشمه نماینده استان کرمان موفق شد به برتری چهار بر دو مقابل گسترش فولاد تبریز دست یابد تا همچنان امیدهای این تیم برای راهیابی به مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتبال کشور زنده بماند.

شاگردان داوود مهابادی با این پیروزی در جدول مسابقات 44 امتیازی شدند و در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفتند، اما در یکی دیگر از حساس‌ترین این مسابقات دو تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر به مصاف هم رفتند که در پایان نفتی‌های مسجد سلیمان با نتیجه یک بر صفر بوشهری‌ها را شکست دادند و با این پیروزی نفت مسجد سلیمان با 45 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

اختلاف یک امتیازی حاشیه امنیت نفتی‌ها نیست

اما پیروزی دو تیم بالای جدولی نفت و مس یک‌بار دیگر حساسیت مسابقات این گروه را افزایش داد، اکنون انتخاب دو تیم صعود کننده از این گروه برای حضور در مرحله پلی‌آف به هفته بیست و ششم و پایانی این مسابقات کشیده شده است، دیدارهای حساسی که  روز 26 فروردین ماه جاری برگزار و در نهایت تکلیف تیم دوم این گروه را مشخص می‌کند.

اما مسئله مهمی که در این بین باید مورد توجه مسی‌های سرچشمه قرار گیرد، اختلاف تک‌امتیازی این تیم با نفت مسجد سلیمان است، این اختلاف تک‌امتیازی نمی‌تواند حاشیه امنیت خوبی برای تیم دوم جدول باشد.

کلید صعود به پلی‌آف سرچشمه‌ای‌ها در دستان گل‌گهر

اما مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند عامل صعود مس به مرحله پلی‌آف را تقویت کند، دیدار پایانی تیم نفت مسجد سلیمان است، نفت در هفته پایانی میزبان گل‌گهر سیرجان یکی دیگر از نمایندگان فوتبال استان کرمان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور است.

اگر سیرجانی‌ها خواهان حضور تیمی از جمع نمایندگان فوتبال استان در مرحله پلی‌آف فوتبال دسته اول کشور باشند، می‌توانند با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده عامل موفقیت مس سرچشمه در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور باشند.

این موفقیت در صورتی محقق می‌شود که مس در سرچشمه از پس اتکا گلستان برآمده و با برتری مقابل این تیم بتواند، جواز حضور در مرحله پلی‌آف را به دست آورد.

گل‌گهر در دیدار روز گذشته خود در خانه برابر تیم سنگ آهن بافق با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و همچنان با 38 امتیاز در مکان پنجم جدول جایگاه خود را تثبیت کرد.

انتهای پیام/80011/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول