اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نساجی و سایپا شمال در هفته بیست و پنجم به دیدار حریفان می‌روند.

نمایندگان فوتبال مازندران به دیدار حریفان می‌روند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از قائمشهر، در هفته بیست و پنجم فوتبال دسته اول جام باشگاه‌های کشور نساجی مازندران در خوزستان مهمان استقلال اهواز است.

نساجی بازی قبل خود را مقابل گل گهر سیرجان توانسته بود با نتیجه یک بر صفر به پایان برساند تا از چهار امتیاز ممکن برای بقا در لیگ سه امتیاز را کسب کند و به بقا در لیگ امیدوار باشد.

هشت بازیکن غیربومی نساجی دیگر به تیم بازنگشتند و از سویی نامه اخراج این چند بازیکن در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال منتظر احکام است.

تیم استقلال اهواز در جدول وضعیت مناسبی ندارد چرا که مالکان این تیم از ادامه تیمداری منصرف شده و هزینه‌های تیم را هیئت فوتبال اهواز بر عهده دارد.

به گزارش فارس، استقلال اهواز برای برد به زمین خواهد رفت چرا که سه امتیاز این بازی می‌تواند خطر سقوط این تیم را به لیگ دسته دوم کمتر کند.

بر همین اساس نساجی با 24 بازی و کسب 31 امتیاز در رده هفت جدول رده‌بندی گروه (الف)قرار گرفته و از طرفی دیگر استقلال اهواز هم با همین تعداد بازی و کسب 28 امتیاز در رده 10 جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سایپاشمال که با بحران مالی مواجه است باید دید که در این دیدار بسیار حساس و پرحاشیه چه نتیجه‌ای را کسب می‌کند.

این بازی برای نادر دست‌نشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که نمی‌خواهد دوباره آن حرف و حدیث‌هایی که در دو سال قبل دامنگیر وی شده بود اتفاق افتد. 

از همین رو بازیکنان سایپا تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مقابل این تیم خوزستانی سه امتیاز لازم را کسب کنند.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال با 23 بازی و کسب 30 امتیاز البته با یک بازی کمتر در رده 9 جدول گروه (ب) قرار دارد و تیم استقلال صنعتی اهواز با 24 بازی و کسب 45 امتیاز رده اول این گروه را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/86017/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول