اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی در لیگ برتر فوتبال

پناه آفرین نماینده قم در لیگ فوتبال جام آزادگان شد

مدیر تیم فوتبال پناه آفرین قم از حضور این تیم به عنوان نماینده فوتبال استان قم در لیگ باشگاه‌های کشور جام آزادگان خبر داد.

پناه آفرین نماینده قم در لیگ فوتبال جام آزادگان شد

احمد کاشانی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم فوتبال پناه آفرین قم با توجه به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های برتر قم به عنوان نماینده استان در مسابقات امسال باشگاه‌های کشور جام آزادگان شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: دیدارهای این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با هدف شناخت تیم برتر به منظور اعزام نماینده‌ای از فوتبال قم به رقابت‌های لیگ آزادگان باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم پناه آفرین را به عنوان قهرمان معرفی کرد.

کاشانی‌نژاد اضافه کرد: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم همانند رقابت‌های لیگ سایر رده‌های سنی اعم از امید، نوجوانان و جوانان از سطح بسیار خوبی به لحاظ فنی برخوردار بود و در نهایت تیم پناه آفرین به عنوان قهرمانی دست یافت.

مدیر تیم فوتبال پناه آفرین قم افزود: پناه آفرین ترکیبی از بازیکنان آینده‌دار و جوان فوتبال قم در کنار چند با تجربه است که با آمادگی و انگیزه بسیار بالا در رقابت با سایر تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد.

وی اضافه کرد: فوتبالیست‌های پناه آفرین در راه کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم موفق به شکست تمام حریفان خود شدند و با کسب بیشترین امتیاز بالاتر از دیگر مدعیان در جایگاه نخست جدول رده‌بندی ایستادند.

کاشانی‌نژاد ابراز داشت: فوتبالیست‌های شایسته تیم پناه آفرین در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم مرحله اول را با کسب عنوان قهرمانی پشت سر گذاشتند و در مرحله نهایی نیز بار دیگر به مقام نخست دست یافتند در حالی که در جدال با پنج تیم حاضر در این مرحله به سه پیروزی و دو تساوی دست یافت و با کسب 11 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفتند تا بدین ترتیب فاتح بازی‌های امسال فوتبال باشگاه‌های برتر قم باشند.

وی خاطرنشان کرد: در رده‌بندی نهایی رقابت‌های امسال لیگ برتر باشگاه‌های استان قم، تیم پناه آفرین در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، تیم آبادگران قم با کسب 9 امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی را از آن خود کرده و نایب قهرمان شد.

مدیر تیم فوتبال پناه‌ آفرین قم با بیان اینکه تیم‌های برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم در رده‌های سنی مختلف امسال به عنوان نماینده قم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت می‌کنند، افزود: پناه آفرین نیز نماینده قم در فوتبال جام آزادگان خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول