اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشوری‌فرد در گفت‌وگو با فارس:

ساعت برگزاری مسابقه فوتبال صبا و فولاد تغییر کرد/ تلاش برای ارتقاء جایگاه صبا در جدول

مدیرعامل باشگاه صبای قم از تغییر در ساعت برگزاری دیدار صبای قم با فولاد خوزستان در هفته سی ‌و یکم لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

ساعت برگزاری مسابقه فوتبال صبا و فولاد تغییر کرد/ تلاش برای ارتقاء جایگاه صبا در جدول

محمدرضا کشوری‌فرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: پیش از این قرار بود طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در هفته سی‌ و یکم لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه جمعه شانزدهم فروردین ماه در قم برگزار شود.

وی ادامه داد: با تغییری که به درخواست باشگاه صبای قم سازمان لیگ برتر در ساعت برگزاری این بازی ایجاد کرد، تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در مصافی حساس از سی ‌و یکمین هفته جام خلیج فارس یک ساعت زودتر در روز جمعه به مصاف یکدیگر می‌روند.

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه به سبب ساعت‌های خاص پرواز بازگشت از اهواز چنین درخواستی را از سازمان لیگ برتر کردیم ابراز داشت: بدین ترتیب مسابقه تیم‌های صبای قم و فولاد خوزستان از ساعت 16 و 30 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه 10 هزار نفری تختی اهواز به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار عنوان کرد: بعد از بازی با تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تعطیلات لیگ برتر که تا روز پنجم فروردین ماه به طول انجامید، دور جدید تمرینات صبا از روز ششم فروردین در حال برگزاری است و صبا کاملا برای دیدار عصر فردا در اهواز با فولاد خوزستان آمادگی لازم را کسب کرده است.

کشوری‌فرد افزود: استراحت به موقع و مناسبی که در تعطیلات نوروز برای بازیکنان ایجاد شد، قطعا در چهار هفته باقی مانده در مسیر پیشرفت اهداف تاکتیکی و آماده‌سازی تیم تاثیر مثبتی خواهد داشت و بازیکنان ما با روحیه و انگیزه بالا آماده دیدار با فولاد خوزستان هستند.

وی تاکید کرد: در بازی روز جمعه مطمئنا بازی بسیار زیبا و حساب شده‌ای را از تیم فوتبال صبای قم خواهیم دید، فولاد خوزستان تیم خوبی است و در این دیدار به دنبال محرز کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است و ما نیز‌ تلاش خواهیم کرد که پیروز میدان باشیم.

مدیرعامل باشگاه صبای قم عنوان کرد: خوشبختانه مصدومان بازی قبل به ترکیب تیم اضافه شده‌اند ولی ما در دیدار برابر تیم فوتبال فولاد خوزستان به غیر از سه بازیکن محروم یعنی لطفی، بختیاری‌زاده و مومنی، دیگر نفرات تیم را در ترکیب داریم.

وی عنوان کرد: تیم ما در چهار بازی باقی مانده تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بار در خانه و دو بار در میهمانی حریفان بازی می‌کند و امیدواریم که بتوانیم با کسب سه امتیاز از تمام این‌ بازی‌ها جایگاه صبا را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول