اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک ایران

پیشتازی تبریزی‌ها به باخت منجر شد/ باخت نمایندگان فوتبال تبریز

هر دو نماینده فوتبال تبریز در گروه اول لیگ دسته اول ایران مقابل حریفان خود شکست خوردند.

پیشتازی تبریزی‌ها به باخت منجر شد/ باخت نمایندگان فوتبال تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول ایران عصر امروز تیم گسترش فولاد تبریز در خانه مقابل مس سرچشمه کرمان با نتیجه چهار بر دو مغلوب شد.

در این بازی ابتدا گسترش فولاد با گل سامان نریمان جهان  از مهمان خود پیش افتاد اما در ادامه بازی مس سرچشمه با زدن دو گل نتیجه را به سود خود تغییر داد. با این وجود رسول خطیبی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند. اما این پایان کار نبود و  در دقایق انتهایی  تیم مهمان با زدن دو گل بازی را به سود خود خاتمه بخشید. در این گروه گسترش فولاد تبریز با 50 امتیاز  به لیگ برتر صعود کرده و بازی باقیمانده این تیم جنبه تشریفاتی دارد.

ماشین‌سازی نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم پارسه ایرانیان شد.

سبزپوشان ابتدا با گل اکبر صغیری از میزبان خود پیش افتادند اما در نهایت بازی را دو بر یک واگذار کرده و بدون امتیاز به تبریز بازگشتند. ماشین‌سازی با 13 امتیاز در قعر گروه قرار داشته و به لیگ دسته دو کشور سقوط کرده و بازی‌های باقیمانده این تیم جنبه تشریفاتی دارد.

در هفته پایانی گروه اول لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولاد تبریز  در همدان به مصاف الوند این شهر می‌رود و در تبریز ماشین‌سازی در تبریز میزبان ابومسلم مشهد است.

در ادامه این رقابت‌ها فردا یک بازی حساس در تبریز برگزار می‌شود و تیم شهرداری تبریز میزبان یادآوران شلمچه است.

شهرداری تبریز در دو هفته به پایانی این رقابت‌ها امید صعود به لیگ برتر را داشته و برای پیروزی به مصاف تیم خوزستانی می‌رود. بازی رفت دو تیم در خرمشهر دو بر دو مساوی به اتمام رسیده بود.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول