اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جدال فوتبال ساری با دیگر تیم مدعی صعود

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت ساری برای صعود با دیگر تیم مدعی گروه جدال می‌کند.

جدال فوتبال ساری با دیگر تیم مدعی صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور که روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه 19 و 20 فروردین‌ماه برگزار می‌شود دو نماینده مازندران به دیدار حریفان می‌روند.

تیم فوتبال صنعت ساری روز سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه از دیگر تیم مدعی گروه میناب طیور هرمزگان در ورزشگاه شهدای ساری پذیرایی می‌کند که هر دو تیم با 39 امتیاز برای کسب امتیاز و صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور رقابت می‌کنند.

در حال حاضر این دو تیم به ترتیب در جایگاه پنجم و ششم جای دارند و با تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران 42 امتیازی تنها سه امتیاز اختلاف دارند.

اگر تیم صنعت ساری در بازی خانگی مقابل میناب طیور هرمزگان پیروز شود تا حدود زیادی بار دیگر شانس صعود را به دست خواهد آورد.

در دیگر بازی فردا دوشنبه 19 فروردین‌ماه تیم فوتبال استقلال ساری که از تغییر مربی به نتایج بسیار خوبی رسید این هفته در یک بازی خارج از خانه مهمان حریف است.

شاگردان ابراهیم تقی‌پور در تیم استقلال ساری در ورزشگاه اختصاصی البدر مهمان البدر بندر کنگ است.

تیم فوتبال استقلال ساری هم‌اکنون با 31 امتیاز در رده نهم جدول جای دارد.

با توجه به انصراف تیم‌های فوتبال داتیس لرستان و دریای محمودآباد از ادامه مسابقات، بازی این هفته دو تیم نوژن شهرداری نوشهر با داتیس لرستان و همچنین بازی دو تیم دارتاک لرستان با دریای محمودآباد برگزار نمی‌شود.

در جدول رده‌بندی نوژن شهرداری نوشهر با 31 امتیاز در مکان هشتم و دریای محمودآباد با هشت امتیاز در رده چهاردهم بوده و به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کرده است.

انتهای پیام/86005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول