اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اول اردیبهشت ماه

پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌شود

پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، از سال 1387 استارت برگزاری مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم زده شده است و از آن سال تاکنون چهار دوره این رقابت‌ها به انجام رسیده و با خاطرات تلخ و شیرین زیادی همراه بوده است.

دو قهرمانی متوالی تیم منطقه یک قم در فوتبال جام پیشکسوتان

در نخستین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در سال 1387 دقیقا سالی که باشگاه صبا به قم منتقل شد، دیدار نهایی در زمین چمن مجموعه ورزشی پردیس قم برگزار شد و طی آن تیم فوتبال پیشکسوتان منطقه یک قم با کسب برتری مقابل سهیل عنوان قهرمانی را کسب کرد.

دومین دوره این رقابت‌ها در سال 1389 به انجام رسید و طی آن بازی‌ها با استقبال بیشتر تیم‌ها و همچنین رقابت جذاب بین مدعیان قهرمانی از حساسیت بالایی برخوردار بود و یک بار دیگر این فوتبالیست‌های تیم منطقه یک قم بودند که بار دیگر عنوان قهرمانی خود را تکرار کردند.

قهرمانی بهمن در سومین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم

سومین دوره این بازی‌ها در سال 1390 باز هم جذاب‌تر از دوره قبل برگزار شد و این بار فوتبالیست‌های تیم منطقه یک در تکرار عنوان قهرمانی‌های خود در دو دوره قبلی ناکام بودند و در نهایت پرافتخارترین تیم این مسابقات به مقام سوم بسنده کرد و تیم بهمن قهرمان شد.

بیت المقدس فاتح چهارمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم

چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان استان قم در سال 1391 به انجام رسید و این رقابت‌ها دقیقا یک سال قبل یک خاطره تلخ در ذهن علاقمندان به فوتبال در قم بر جای گذاشت و طی آن در حین برگزاری بازی‌ها، متاسفانه حسین نیکوبیان از چهره‌های قدیمی و خوشنام فوتبال قم به دلیل ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد و بازی‌ها را مورد تاثیر این خاطره تلخ قرار داد.

درگذشت این پیشکسوت ارزنده فوتبال قم در حالی چهارمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم را متاثر کرد که در پایان این دوره از بازی‌ها این بار تیم فوتبال بیت المقدس موفق شد بالاتر از دیگر رقبا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

برگزاری دوره پنجم لیگ فوتبال پیشکسوتان به یاد مرحوم نیکوبیان

حالا نوبت به برگزاری دوره پنجم مسابقات لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم رسیده است و هیئت فوتبال استان قم قصد دارد این دوره از بازی‌ها را با عنوان جام مرحوم نیکوبیان و به یاد این عزیز از دست رفته فوتبال قم از اول اردیبهشت ماه برگزار کند.

در صورتی که زمین چمن مصنوعی تازه بهره‌برداری شده در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تا آن زمان به بهره‌برداری برسد، این رقابت‌ها در مجموعه حیدریان برگزار می‌شود در غیر این صورت همچون سه دوره از چهار دوره قبل، این رقابت‌ها در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول