اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت

جدال مرگ و زندگی در لیگ دسته اول فوتبال

تقابل تیم‌های بالا و انتهای جدولی در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال جدال مرگ و زندگی را در مسابقات این هفته رقم زده است.

جدال مرگ و زندگی در لیگ دسته اول فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران امروز و فردا با برگزاری مسابقاتی در گروه‌های الف و ب برگزار می‌شود و تقابل تیم‌های بالای جدولی و انتهای جدولی در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال جدال مرگ و زندگی را در مسابقات این هفته رقم زده است.

مس سرچشمه به دنبال صعود به پلی‌آف لیگ برتر

در یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته تیم فوتبال مس سرچشمه در تبریز به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌رود، تبریزی‌ها هم‌اکنون با کسب 50 امتیاز از مسابقات خود جواز حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را به دست آورده‌اند.

مس سرچشمه که در جدول مسابقات 41 امتیازی است، برای راهیابی به مرحله پلی‌آف مسابقات علاوه بر کسب امتیاز از این دیدار باید نیم نگاهی به دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر نیز داشته باشد، نفت تیم دوم این گروه است و تنها در فاصله یک امتیاز بیشتر از مس در جدول مسابقات 42 امتیازی است.

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر نیز برای دو تیم از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، شاهین تیم با سابقه فوتبال کشورمان که فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال حضور داشت، اکنون حال و روز خوشی ندارد و با 26 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

شاهینی‌ها برای فرار از سقوط تنها باید به فکر برتری برای نفت مسجد سلیمان باشند، تقابل تیم‌های بالای جدولی و انتهای جدولی در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال جدال مرگ و زندگی را در مسابقات این هفته رقم زده است.

باید منتظر نتایج این هفته از مسابقات ماند و ببینیم آیا مس سرچشمه و شاگردان داوود مهابادی می‌توانند جواز حضور در پلی‌آف لیگ برتر را کسب کنند.

دیگر نماینده استان در این گروه از مسابقات گل‌گهر سیرجان است، سیرجانی‌ها که در دور برگشت مسابقات امتیازات خوبی را صید کردند، اکنون 38 امتیازی هستند و امروز باید به مصاف سنگ‌آهن بافق بروند، گل‌گهری‌ها اگر در دور رفت نتایج بهتری را کسب کرده بودند، اکنون در بین تیم‌های بالای جدول حضور داشتند، این تیم هم‌اکنون در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد.

تمام مسابقات این هفته از ساعت 16 و 15 دقیقه آغاز می‌شوند.

مس رفسنجان به دنبال اعاده حیثیت

اما در مسابقات گروه ب این مسابقات فردا مس رفسنجان در دیداری حساس پذیرای شهرداری یاسوج تیم دوم جدول رده‌بندی است.

شهرداری 41 امتیازی است و مس رفسنجان با کسب 29 امتیاز در جایگاه 10 جدول رده‌بندی این مسابقات قرار دارد، شاگردان بهمن فروتن که همچنان خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس می‌کنند با کسب امتیاز از این دیدار می‌توانند، جایگاه خود را در لیگ دسته اول فوتبال ایران تثبیت کنند.

در این گروه از مسابقات نیز با توجه به اختلاف امتیازی تیم‌های انتهای جدولی با تیم مس رفسنجان و همچنین دیدار تیم‌های بالای جدولی و انتهای جدولی مسابقات در هفته‌های پایانی حساسیت بالایی دارند.

مس رفسنجان نیز از ساعت 16 و 15 دقیقه میزبان شهرداری یاسوج است. این دیدار روز دوشنبه برگزار می‌شود.

---------------------------------

یادداشت از عباس آقاملایی

--------------------------------

انتهای پیام/80011/غ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول