اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

دشمن در حسرت جدایی ملت از نظام خواهد سوخت

استاد دانشگاه‌های اردبیل و کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ما همچنان در حسرت جدایی ملت وفادار ایران از نظام و حاکمیت خواهند سوخت و خواسته آنها رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد.

دشمن در حسرت جدایی ملت از نظام خواهد سوخت

ناصر اسحاقی در خصوص نامگذاری سال جدید به نام حماسه سیاسی و اقتصادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: حماسه به معنای دلاوری، جسارت و شجاعت در حد بالاست و این دکترین می‌تواند ناشی از اراده آهنین ملتی باشد که تمام تحریم‌ها و کارهای نشدنی را شدنی کرده‌اند.

وی خلق حماسه را امر جدی و با اهمیت توصیف کرد و گفت:‌ ملتی که در 34 سال گذشته به اصول و اعتقادات پایبند بوده و در مسیر استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی تاوان سنگینی داده‌اند، قطعاً همچنان پشتیبان این نظام و حاکمیت خواهند بود.

استاد دانشگاه‌های اردبیل میثاق همیشگی ملت با ولایت و حاکمیت صالح را یادآور شد و افزود: محال امر است که این ملت در مسیر خواسته دشمن که همان فاصله انداختن بین عموم مردم و حاکمیت نظام اسلامی است حرکت کند چرا که به رغم تهدیدها و تحریم‌های فلج‌کننده دشمن در انتخابات پیش‌رو نیز از کید خود نتیجه‌ای نخواهد گرفت.

اسحاقی کم‌رنگ کردن این وصل و همدلی را خواسته نظام استکباری توصیف کرد و ادامه داد: رهبری معظم انقلاب از این رو سال را حماسه سیاسی و اقتصادی نامیدند که به خوبی می‌دانستند ملت ایران کار نشدنی را شدنی می‌کنند.

وی ملت ایران را ملت اهل حماسه و ایثارگر در اوج فزاینده توصیف کرد و یادآور شد: مشارکت فراگیر را در نشان دادن این وحدت در انتخابات پیش‌رو شاهد خواهیم بود که این بصیرت و بلوغ واقعی ملت را به نمایش می‌گذارد.

این کارشناس مسائل سیاسی به تقدم حماسه سیاسی بر اقتصادی تاکید کرد و بیان داشت: این تقدم به دلیل اهمیت انتخابات و واگذاری مسئولیت به رئیس جمهور مقتدری است که می‌خواهد زمام این کشور را چهار سال به دست بگیرد.

اسحاقی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در تمامیت خود مبتنی بر آموزه‌های دینی و الگوهای ارزشی است و چنین مدل حاکمیت برخاسته از مقبولیت مردمی است که در آن هیچ وقت مردم از نظام و نظام از مردم فاصله نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: مردم در عرصه اجتماعی سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند و حاکمان و خدمتگزارانشان را خودشان برمی‌گزینند که در این حق مسلم جایگاه نقد، مشورت و جلب مشارکت مردمی جایگاهی والا است.

استاد دانشگاه‌های اردبیل در پایان سخنان خود نمود و جلوه حماسه سیاسی و دلدادگی به حاکمیت را مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات پیش‌رو توصیف کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: ما با خلق این حماسه هم تحریم دشمن را که در 100 سال اخیر بی‌سابقه بوده بی‌اثر می‌کنیم و هم به اوباما اعلام خواهیم کرد که ملت ایران همچنان حماسه‌ساز هستند و پیام فریبکارانه او چیزی جز فریفتن افکار عمومی نیست.

انتهای پیام/62003/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول