اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

تهدیدهای اخیر دشمن یک بلوف سیاسی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به خودداری دشمن از به راه انداختن جنگ نظامی تصریح کرد: تهدیدهای اخیر دشمن در واقع یک بلوف سیاسی است.

تهدیدهای اخیر دشمن یک بلوف سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در همایش هیئت‌های اجرایی و نظارتی انتخاباتی استان زنجان با اشاره به انتخاب شعار سال از 15 سال پیش در روز نخست هر سال اظهار داشت: این شعار با توجه به مصالح کشور انتخاب می‌شود.

وی قرار گرفتن در سنگر خدمت به مردم را توفیق دانست و افزود: شکر نعمت قرار گرفتن در این سنگر انجام درست وظایف است.

امام جمعه زنجان به حساسیت شرایط موجود کشور اشاره و تصریح کرد: همه باید در این شرایط  حساس به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به خودداری دشمن از به راه انداختن جنگ نظامی تصریح کرد: تهدیدهای اخیر دشمن در واقع یک بلوف سیاسی است.

آیت‌الله خاتمی راه حل دشمن را در مقطع کنونی ایجاد تنگنای اقتصادی برای مردم ایران اعلام و اضافه کرد: ایجاد تنگنا از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی شده است.

وی به پیشرفت‌های ایران در همه عرصه‌ها طی چند سال اخیر اشاره و تاکید کرد: این موفقیت‌ها با اقدامات حماسی میسر شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزاری انتخابات پرشور پیش رو را اوج حماسه سیاسی در سال جاری عنوان و ادامه داد: نمود و نمایه حماسه سیاسی مردم ایران انتخابات است.

وی جمهوریت و اسلامیت را دو ویژگی غیر قابل تغییر نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: جمع این دو ویژگی مردم سالاری دینی نظام را تشکیل می‌دهد که در واقع ستون هستند.

آیت‌الله خاتمی دو فاکتور جمهوریت و اسلامیت نظام را رمز ماندگاری آن دانست و تصریح کرد: همه مدیران تاثیرگذار ایران از شورا‌های روستایی گرفته تا مقام رهبری توسط مردم انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به زیر ذره بین بودن انتخابات ایران توسط دوست و دشمن تاکید کرد: انتخابات در ایران به هیچ وجه نمایشی نبوده است.

امام جمعه زنجان تجلی مردم سالاری دینی را در مشارکت مردم برشمرد و ادامه داد: افزایش حضور مردم طی سال‌های گذشته با منطقی خاص صورت گرفته است.

وی به مشکلات به وجود آمده از آغاز پیروزی انقلاب برای نظام جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: حضور مردم در صحنه موجب خنثی شدن همه توطئه‌ها بر ضد این نظام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر برگزاری درست و سالم انتخابات طی سال‌های گذشته در ایران تاکید کرد و افزود: این انتخابات هم، مانند انتخابات گذشته با سلامت کامل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول