اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

زهکشی 3 هزار هکتار زمین در شادگان/ بخش کشاورزی و صیادی شهرستان حمایت شود

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر به‌منظور ارتقای بخش کشاورزی، تعداد 3 هزار هکتار زمین‌های شهرستان در حال زهکشی است.

زهکشی 3 هزار هکتار زمین در شادگان/ بخش کشاورزی و صیادی شهرستان حمایت شود

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت و موقعیت زمین‌های کشاورزی شادگان امسال به میزان 30 هزار هکتار از زمین‌های شهرستان برداشت گندم شد.

وی افزود: کشاورزی از دیرباز در این شهرستان رونق داشته و بسیاری از مردم از این راه درآمدزایی و امرار معاش می‌کرده‌اند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر به‌منظور ارتقای بخش کشاورزی، تعداد 3 هزار هکتار زمین‌های شهرستان در حال زهکشی است.

وی همچنین عنوان کرد: شادگان دارای 12 هزار هکتار مساحت بوده و نزدیک به 2 میلیون و 300 هزار اصل نخل داراست که باید با حمایت و سرمایه گذاری در این بخش، کشاورزی را بیش از پیش تقویت و ایجاد اشتغالی موثر در شهرستان کرد.

تمیمی با اشاره به وضعیت صید و صیادی در این منطقه گفت: تالاب بین‌المللی شادگان یکی از مهمترین تالاب‌های دنیا به حساب می‌رود و دارای مساحت 400 هزار هکتاری است.

وی همچنین عنوان کرد: به دلیل اهمیت و وسعت این تالاب، نامش در یونسکو ثبت شده و امسال قریب به 20 هزار بچه ماهی در آن رها شد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان از مسئولان مرتبط خواست با دیدی بازتر شهرستان شادگان را مورد توجه قرار داده و بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و تجاری آن را در راستای تعالی شهر و شهروندان حمایت کنند.

انتهای پیام/ 72001/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول