اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

جاده اردبیل ـ سرچم ایمن می‌شود / اجرای چهار بانده محور اردبیل ـ سرچم

استاندار اردبیل از ایمن شدن جاده اصلی اردبیل – سرچم و تبدیل این محور به چهار بانده خبر داد.

جاده اردبیل ـ سرچم ایمن می‌شود / اجرای چهار بانده محور اردبیل ـ سرچم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه بررسی مشکل محور اردبیل – سرچم اظهار داشت: با تلاش شرکت مخابرات آنتن‌دهی مسیر تا ورودی تونل انجام شده و قرار است در سایر مسیر‌های این محور با تلاش شرکت توزیع برق استان‌ اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی هم پوشش روشنایی مناسب و هم آنتن‌دهی تلفن همراه را شاهد باشیم.

وی از صدور مجوز لازم برای چهار بانده کردن این محور و تعریض آن خبر داد و خاطرنشان کرد: با این حرکت پیش‌بینی می‌کنیم از میزان تصادفات شاخ به شاخ فوتی کاسته شده و فوتی‌ها در این محور به حداقل برسد.

استاندار اردبیل از ضرورت احداث مجتمع‌های رفاهی، خدماتی، تامین سوخت و جایگاه‌های سی‌ان‌جی در محور اردبیل – سرچم خبر داد و یادآور شد: در دو نقطه این محور پیش‌بینی احداث چنین مجتمع‌هایی انجام شده که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی در این زمینه بتوانیم موفق عمل کنیم.

نیکزاد گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز نظیر پلیس راه، امداد، اورژانس و راهداری نیز به صورت متمرکز اقدام به احداث دو ایستگاه مجهز می‌کنند تا بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

این مسئول تاکید کرد: در حال حاضر این محور با جاده کاملا‌ً ایمن فاصله دارد و به دلیل پیچ‌های خطرناک و احتمال خواب‌آلودگی راننده میزان تصادفات بسیار بالاست.

رئیس شورای اداری استان بیان داشت: وظیفه ماست که در سال جاری هم امکانات رفاهی را افزایش دهیم و هم با خط کشی مناسب، برق‌دار شدن تونل‌ها و گالری‌ها، آنتن‌دهی مناسب و استقرار نیروهای خدمات‌رسان بتوانیم حوزه امداد‌رسانی خود را گسترش دهیم.

نیکزاد افزود: در سفری که فردا وزیر راه و شهرسازی به استان اردبیل خواهند داشت مصمم هستیم بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را بازگو کنیم تا بتوانیم از محل اعتبارات ملی و وزارت راه و شهرسازی این محور مواصلاتی اصلی را ایمن‌تر از گذشته کنیم.

وی تصریح کرد: هر چقدر این محور ایمن شود ترغیب مردم و مسافران به تردد از آن افزایش خواهد یافت و هم کوتاهی فاصله اردبیل تا مرکز کشور و هم ایمنی تردد نسبت به جاده فعلی اردبیل – آستارا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در پایان سخنان خود به اعمال محدودیت در این محور برای تردد خودروهای سنگین تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و اذعان داشت: قرار است تا پایان تعطیلات نوروزی هرگونه تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل – سرچم متوقف شود تا سفرهای نوروزی ایمنی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62004/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول