اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ممنوعیت تردد خودروهای سنگین رخ داد

کاهش 50 درصدی تصادفات در محور اردبیل ـ سرچم

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: با ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ سرچم تصادفات در این محور 50 درصد کاهش یافته است.

کاهش 50 درصدی تصادفات در محور اردبیل ـ سرچم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های نوروزی پلیس راه در محور اردبیل ـ سرچم اظهار داشت: اعمال محدودیت تردد خودروهای سنگین در این محور تا 17 فروردین ماه ادامه دارد و ما از هرگونه تردد وسایط نقلیه سنگین و محموله‌های ترافیک‌زا در این محور جلوگیری می‌کنیم.

وی این تصمیم را در جهت تردد سهل و راحت مسافران نوروزی اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه بیشترین حوادث و سوانح جاده‌ای در محور اردبیل – سرچم رخ می‌دهد ما قبل از آغاز تعطیلات نوروزی با همکاری سایر دستگاه‌ها تصمیم گرفتیم تا از تردد خودروهای سنگین در این محور جلوگیری کرده و این مسیر برای تردد خودروهای سواری پیش‌بینی شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به کمبود امکانات زیر‌ساختی و حذف پیچ‌های خطرناک در این محور خاطرنشان کرد: وضعیت جاده به گونه‌ای است که باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد تا ایمنی جاده برقرار شود.

ظهیری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه مسافرت‌ها به مقصد استان اردبیل حتی چند روز قبل از تعطیلات نوروزی آغاز شده و به دلیل مساعد بودن شرایط جوی حجم سفرها به صورت گسترده افزایش یافته بود، گفت: هم‌اکنون وضعیت ترافیکی جاده‌ها به حالت سابق بازگشته و ما روزهای پایانی سفرها و برگشت مسافران را تا روز جمعه احتمال می‌دهیم و از روز شنبه جاده‌های استان به حالت سابق و ترافیک روان برمی‌گردند.

این مسئول عنوان کرد: پلیس راه از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 17 فروردین ماه سال جاری تمام نیروها و توانش را به کار گرفته تا مسافران نوروزی با سلامتی و ایمنی کامل سفر خود را انجام دهند که بحمدالله این سفرها با کمترین حوادث و اعمال و رفتارهای خطرناک از سوی رانندگان همراه بود به طوری که توجه به توصیه‌های پلیس و عمل به آن ارتقای مطلوب‌تری داشته است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل از کاهش ملموس حوادث رانندگی در روز 13 فروردین ماه به رغم حجم زیاد سفرها در طول ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و افزود: ما در محورهای اصلی و پرتردد استان همچون اردبیل – آستارا،‌ اردبیل – سرچم، اردبیل – سراب و اردبیل – مشگین‌شهر همچنان نیروهایمان را به حالت آماده‌باش نگه داشتیم تا در دو روز پایانی سفرها هموطنان در مراجعت به منازل و شهرهای خود با مشکل خاصی مواجه نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهیری در پایان سخنان خود بیان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از واژگونی‌ها در نوروز امسال به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی بوده است از رانندگان انتظار داریم با صبر و حوصله و پرهیز از هرگونه سرعت و سبقت غیر‌مجاز و انحراف به چپ رانندگی کنند تا در این روزهای پایانی شاهد حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/62001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول