اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎‌رضوی خبر داد

بررسی 19 طرح جامع و تفصیلی شهر در خراسان‎رضوی در سال 91

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان‎رضوی از بررسی 19 طرح جامع و تفصیلی شهرهای استان در سال 91 خبر داد.

بررسی 19 طرح جامع و تفصیلی شهر در خراسان‎رضوی در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، حسنعلی رجب‌زاده‌خیبری اظهارداشت: در سال 91، دو طرح جامع شهر مشهد و تربت حیدریه و 13 طرح جامع تفصیلی برای شهرهایی همچون کدکن، نشتیفان، سنگان، قاسم‌آباد، سلامی، چکنه، گلمکان و ... تدوین شد.

وی ادامه داد: همچنین چهار طرح تفصیلی برای شهرهای خواف، مشهد، توس و بردسکن توسط این حوزه در جلسات کمیته فنی در سال 91 در دست تهیه است. 

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر و منظم جلسات متعدد همچون جلسات کمیته فنی کمیسیون ماده پنج استان، جلسات کمیته فنی کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی و جلسات نظارت عالیه در شهرهای استان از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه است.

وی ادامه داد: پیگیری برگزاری جلسات کمیسیون ماده پنج استان و کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان و تصمیم‎گیری در خصوص 56 درخواست در 33 جلسه کمیسیون ماده پنج استان و تعداد 76 مورد و تعداد هشت طرح جامع تفضیلی و چهار طرح جامع در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی از سایر اقدامات این حوزه بوده است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نظارت بر حسن اجرای طرح‎های توسعه و عمران در شهرستان‎ها را از اهداف تشکیل جلسات نظارت عالیه در شهرستان بیان کرد و افزود: با برگزاری این گونه جلسات مسئولان آگاهی لازم نسبت به موضوعات و ضوابط و قوانین اجرایی طرح‎های توسعه و عمران و همچنین نحوه برخورد با تخلفات شهرسازی در ساختمان‎های در دست احداث واقع در داخل محدوده، حریم و خارج از حریم شهرها کسب می‎کنند. 

انتهای پیام/70005/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول