اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته برنامه‌ریزی انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد مطرح کرد

تهیه و تدوین طرح جامع فرهنگ‌سازی هدیه کتاب در مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته برنامه‌ریزی و اتاق فکر انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد گفت: باید با اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات همگانی عموم جامعه را به اهدای کتاب به یکدیگر تشویق کرد.

تهیه و تدوین طرح جامع فرهنگ‌سازی هدیه کتاب در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شاهرخ عربشاهی ظهر امروز در هفتمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد که در محل دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: باید جامعه را به سمتی ترغیب کرد که علاقه به خواندن کتاب در آن نهادینه شود.

وی افزود: باید در قالب طرحی، این مسئولیت به شکل تعاملی همه‌جانبه با تمام دستگاه‌ها در سطح شهر مشهد صورت گیرد.

عربشاهی با بیان اینکه با فرهنگ‌سازی هدیه کتاب می‌توان شاهد ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی شد، خاطرنشان کرد: هدیه دادن کتاب در عین ارتقاء فرهنگ عمومی و اجتماعی سبب ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌شود.

مسئول کمیته برنامه‌ریزی و اتاق فکر انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد یادآور شد: هدیه کتاب یکی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، چراکه با گسترش عقلانیت و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در جامعه، رفتارهای عمومی جامعه اصلاح و از آسیب‌های اجتماعی بسیاری جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهاد بنده در رابطه با فرهنگ‌سازی هدیه کتاب در سطح مشهد از ایام نوروز سال 92 است.

عربشاهی گفت: مردم مشهد می‌توانند در ایام عید سال جدید با هزینه کمتر، هدیه ماندگارتری را به عزیزان خود داده و شادمانی پایدارتری را سبب شوند.

مسئول کمیته برنامه‌ریزی و اتاق فکر انجمن کتابخانه‌های عمومی مشهد تأکید کرد: باید با اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغات همگانی، عموم جامعه را به اهداء کتاب به یکدیگر تشویق کرد.

عربشاهی با اشاره به اینکه در سال 92 شاهد موج عظیم کتاب‌خوان در شهر خواهیم بود، اذعان داشت: باید در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی و اهدای کتاب، اقدامات شایسته‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/70023/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول