اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس سازمان دانش‌آموزی مدیریت آموزش و پرورش ورامین خبر داد

آغاز اعزام دانش‌آموزان ورامینی به عمره مفرده از 31 فروردین

رئیس سازمان دانش‌آموزی مدیریت آموزش و پرورش ورامین گفت: دانش‌آموزان ورامینی از 31 فروردین‌ ماه به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

آغاز اعزام دانش‌آموزان ورامینی به عمره مفرده از 31 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ولی‌الله شیرمحمدزاده ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال هشت نفر از دانش‌آموزان پسر به عمره مفرده اعزام می‌شوند، اظهار داشت: نخستین کاروان 31 فروردین‌ ماه اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: برگزیدگان این سفر معنوی پس از گذراندن آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، جواز ورود به این سفر الهی را کسب کرده و دانش‌آموزان با توجه به سهمیه اعلام شده از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستا‌ن‌های استان تهران انتخاب می‌شوند.

رئیس سازمان دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش ورامین خاطرنشان کرد: مدت سفر عمره برای هر کاروان دانش‌‌آموزی، 12 روز است و تا 12 اردیبهشت‌ماه، سفر عمره مفرده تمام دانش‌آموزان به پایان خواهد رسید.

شیرمحمدزاده عنوان کرد: گروه دانش‌آموزان ایرانی اعزام شده از سوی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره و نمایندگانی از سوی ستاد عمره جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال قرار گرفت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی مدیریت آموزش و پرورش ورامین در پایان خاطرنشان کرد: گروه مذکور یک هفته در مدینه منوره حضور خواهند داشت و طی آن به زیارت حرم مطهر رسول‌الله‌الاعظم (ص) و اهل بیت (ع) بزرگوار آن حضرت نایل می‌آیند و در برنامه‌های فرهنگی که از سوی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره برای آنها تدارک دیده شده است، شرکت می‌کنند. 

انتهای پیام/2462/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول