اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان تاکید کرد

لزوم تقویت معنویت در دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان بر لزوم تقویت معنویت در دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی تاکید کرد.

لزوم تقویت معنویت در دانش‌آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی پیش از ظهر امروز در همایش جوان، هویت و انتظار ظهور که با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزان و مسئولان شهرستان دشتستان در سالن فرهنگ آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: تقویت معنویت در بین دانش‌آموزان از اولویت‌های امروز است و باید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی کنیم.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین در واقع گامی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در مدارس بوده و در سال جاری اقدامات زیربنایی در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان ضمن تقدیر از مسئولان برگزار کننده این همایش اظهار کرد: چند سال است که آنها تلاش زیادی برای تقویت معنویت، شناخت امام عصر (عج) و اخلاق اسلامی در بین جوانان می‌کنند و در این راستا موفقیت‌های چشمگیری نیز داشته‌اند.

وی تصریح کرد: باید حضور امام (عج) را بیش از پیش در زندگی فردی و اجتماعی خود احساس کنیم و آن حضرت را بر رفتار، گفتار و پندار خود شاهد و ناظر بدانیم، این حداقل وظیفه‌ای است که به وسیله آن جامعه منتظر می‌تواند زمینه‌ساز مناسبی برای ظهور شود.

استاد حوزه علمیه برازجان نیز در این مراسم با اشاره به نشانه‌های ظهور امام عصر (عج) گفت: ایمان به خدا، ادای نماز اول وقت، اخلاص در امور و ذکر دعای عهد و ندبه از ویژگی‌های منتظران امام عصر (عج) است.

حجت‌الاسلام محمد غلامی تصریح کرد: کسانی که نماز را سبک می‌شمرند و موجب فریب جوانان در اشکال مختلف می‌شوند، ریاکار‌ بوده و مایه رنجش امام زمان (عج) هستند.

وی ادامه داد: مردم جامعه منتظر باید با دعاها، زیارت‌ها، نمازها، صلوات و توسل‌های مرتبط با امام عصر (عج) آشنا شوند و این نخستین قدم در راه ایجاد ارتباط با امام عصر است و همه ما در اوقات فراغت باید به ذکر و ثنای خدا بپردازیم و برای ظهور امام زمان دعا کنیم.

در پایان این همایش به برگزیدگان هدایایی به رسم یادبود داده شد.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول