اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس خبر داد

اعزام کاروان 120 نفره دانش‌آموزان فارس به حج

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: 120 دانش‌آموز برگزیده این استان، به حج عمره اعزام شدند.

اعزام کاروان 120 نفره دانش‌آموزان فارس به حج

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد علی چوبینی اظهار داشت: این کاروان شامل دانش‌آموزان برگزیده قرآنی، اعضای فعال تشکیلات دانش‌آموزی، بسیج دانش‌آموزی و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان به همراه شش مربی پرورشی منتخب استان فارس است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، هدف آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران را پرورش عبد صالح عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه عمره دانش‌آموزی نیز در چارچوب تحقق این هدف صورت می‌گیرد.

چوبینی زمینه‌سازی برای اشاعه فرهنگ خودسازی و تقویت تقوای الهی در دانش‌آموزان و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای انس بیشتر آنها با اهل بیت (ع) را از اهداف یازدهمین دوره عمره دانش‌آموزی در فارس اعلام کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس، بیان داشت: آموزش زندگی جمعی فراملی از طریق برگزاری یک اردوی عظیم معنوی به‌نام عمره دانش‌آموزی، صدور انقلاب اسلامی از طریق به نمایش گذاشتن سیره دانش‌آموزان نمونه ایران اسلامی و پاسخ به عطش معنوی آنان از جمله اهداف این برنامه است.

چوبینی اضافه کرد: این برنامه معنوی، بسیار سازنده و موثر بوده و با استقبال دانش‌آموزان مواجه شده است و به همین سبب تلاش می‌کنیم با اتخاذ تدابیری، سهمیه این استان را برای اعزام دانش‌آموزان به سفر عمره در سال آینده افزایش دهیم.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول