اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فیروزکوه خبر داد

برگزاری اردوی آمادگی دفاعی دانش‏آموزان در اردوگاه قدس فیروزکوه + تصاویر

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از برگزاری اردوی آمادگی دفاعی دانش‏آموزان در اردوگاه قدس فیروزکوه در پی ملغی شدن سری دوم اعزام دانش‏آموزان این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

برگزاری اردوی آمادگی دفاعی دانش‏آموزان در اردوگاه قدس فیروزکوه + تصاویر

علی‏اکبر انارکی امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور فیروزکوه به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اجرای مسابقات فرهنگی، خاطره‏نویسی و پخش فیلم‏هایی با موضوع دوران دفاع مقدس برای زائران سرزمین‏های نورانی دوران جنگ برای شهروندان فیروزکوهی پیش‏بینی شده است.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: به همین منظور، بسته‏ای فرهنگی شامل چفیه، دفترچه خاطرات و مهر توسط دفتر فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‏های دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه تهیه شده است که بین افراد حاضر در کاروان راهیان نور این شهرستان و خانواده‏ها توزیع می‏شود.

انارکی با اشاره به ملغی شدن سری دوم اعزام دانش‏آموزان فیروزکوهی به اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: اعزام دانش‏آموزان در قالب بخش عملی درس آمادگی دفاعی آنان در فرصت مناسب به اردوگاه قدس فیروزکوه انجام می‏شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران؛ در مرحله نخست اردوهای راهیان نور که از سومین روز فروردین ماه در دستور کار قرار گرفت، 60 نفر از مردم روستای «مهن» از بخش مرکزی و برخی روستاهای هم‏جوار، با قطار عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

در مرحله دوم این اردوها، با بدرقه فرماندار شهرستان فیروزکوه و دیگر مسئولان محلی و خانواده‏ها، 186 نفر دیگر در قالب‏های خانوادگی، جوانان و دانش‏آموزان رهسپار سرزمین‏های نور شدند.

این کاروان با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شد.

دور دوم این اردو، پنج روزه است که طی آن زائران کربلای ایران، از مناطق دوکوهه، کلهر، آبادان و خرمشهر بازدید می‏کنند.

یک تیم پزشکی متشکل از یک نفر پزشک عمومی و دستیار پزشک با یک دستگاه آمبولانس، زائران سرزمین نور را در این سفر مشایعت و همراهی می‏کنند.

 

 

انتهای پیام/2568/ی40

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول