اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش سبزوار خبر داد

اعتکاف علمی دانش‌آموزان سبزواری در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از برگزاری اعتکاف علمی دانش آموزان این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

اعتکاف علمی دانش‌آموزان سبزواری در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، سیدرضا خاتم‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور استفاده بهینه از ایام تعطیلات نوروزی و بهره‌برداری از اوقات فراغت دانش‌آموزان پیش دانشگاهی در این ایام  مدیریت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری طرح اعتکاف علمی کرده است.

وی با اشاره به چگونگی برگزاری این اعتکاف خاطرنشان کرد: در این اعتکاف علمی دانش‌آموزان علاوه بر مطالعه و مرور دروس می‌توانند در کلاس‌های رفع اشکال شرکت کرده و از امور مشاوره‌ای با موضوع استرس‌زدایی و کاهش اضطراب نیز استفاده کنند.

خاتم ‌پور با اشاره به چگونگی حضور دانش‌آموزان در این مراکز تصریح کرد: تمام دانش‌آموزان ثبت‌نام شده در مراکز اعتکاف علمی از ساعت هشت صبح لغایت 18 بعدازظهر به صورت مستمر در پایگاه حضور دارند.

وی با اشاره به تعداد این مراکز یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پسران دو مرکز و برای دختران یک مرکز آماده شده و مدارس پسرانه دکتر دانش و نمونه باقرالعلوم(ع) و مدرسه دخترانه پیش دانشگاهی 17 شهریور آماده ارائه خدمات علمی به دانش آموزان کنکوری در تعطیلات نوروز 92 است.

انتهای پیام/70027/ق10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول