اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر:

برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان خرمشهری/ پایان امتحانات تا 24 خرداد

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از تعطیلات کلاس‌های جبرانی و تقویتی برای دانش‌آموزان این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان خرمشهری/ پایان امتحانات تا 24 خرداد

کاظم حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های ناشی از تعطیلات امسال و همچنین آمادگی دانش‌آموزان برای برگزاری امتحانات پایان ترم برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام شده است.

وی افزود: یکی از موارد مهمی که امسال وجود دارد این است که امتحانات نوبت دوم می‌بایست تا پیش از انتخابات 24 خرداد به پایان برسد و در نتیجه امسال امتحانات زودتر از سال‌های قبل آغاز می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: در این راستا و در جلساتی که با حضور اولیاء دانش‌آموزان در قالب انجمن اولیا و مربیان برگزار می‌شود در این خصوص توجیهات لازم داده می‌شود.

حیاتی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش در این راستا برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خواهد بود.

وی اضافه کرد: علاوه بر این مشاوران مدارس و مربیان تربیتی نیز در خصوص برنامه‌ریزی دانش‌آموزان برای مطالعه و زمان‌های مناسب مطالعه در خانه، شیوه صحیح تغذیه و مواردی از این دست به آنها نکاتی را بیان می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خاطرنشان‌کرد: همچنین از اولیا نیز خواسته شده است تا محیطی مناسب را برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا بتوانند با فراغ بال به تحصیل و آماده شدن برای امتحانات مشغول شوند.

حیاتی افزود: دانش‌آموزان خرمشهری دانش‌آموزان مستعدی هستند که در صورت فراهم بودن شرایط می‌توانند جزو رتبه‌های استان از نظر آمار موفقیت باشند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول