اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس تاکید کرد

تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی سلماس

فرماندار سلماس بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی سلماس تاکید کرد.

تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس مرتضی نظری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان سلماس با تاکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل کاری، لازم است، اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب بیش‌تری به خود گیرند.

وی با بیان اینکه باید پروژه‌های عمرانی با شتاب بیش‌تری مراحل اجرایی خود را طی کنند، تصریح کرد: برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت شهرستان، نهایت بهره را در این زمینه ببریم.

نظری با اشاره به مساعد بودن هوا برای اجرای پروژه‌ها، اعلام کرد: با توجه به اینکه از ابتدای پاییز شاهد آغاز بارندگی‌ها خواهیم بود، برای جلوگیری از این امر باید تا شهریور ماه پروژه‌ها را به پایان برسانیم.

وی در ادامه این بازدید بر کیفی سازی پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: باید کیفیت را به همراه سرعت در پروژه‌ها مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

نظری اعلام کرد: برای این منظور باید شهرداری با به‌کارگیری نیروهای خبره و توانمند نسبت به اجرای پروژه‌های عمران شهری که می‌تواند گام موثری در راستای توسعه شهر بردارد، اقدام کند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول