اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی الزامی است

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس نهم با اشاره به اهمیت ایجاد فضاهای ورزشی، خواستار تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی این شهرستان شد.

تسریع در اجرای پروژه‌های ورزشی الزامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، حامد قادرمرزی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات هئیت‌های ورزشی شهرستان دهگلان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد متأسفانه امروز ورزش و میزان اثرات آن به خوبی آموزش داده نمی‌شود چرا که افزایش مراجعه به قلیان‌سراها به جای ورزشگاه‌ها حکایت از این مسئله می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ترویج و گسترش ورزش‌های همگانی در جامعه، خواستار توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهرها و روستاها شد و از مسئولان امر خواست که زمینه برگزاری ورزش‌های همگانی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را فراهم کنند.

قادرمرزی در ادامه از مسئولان برای مکان‌یابی به منظور اجرای پروژه‌های ورزشی شهرستان دهگلان تقدیر کرد و  تاکید کرد: باید در زمینه اجرای طرح‌های ورزشی با شتاب بیشتری حرکت کرد، چرا که این مهم علاوه بر رفع کمبود فضاهای ورزشی، زمینه را برای حفظ سلامت جوانان فراهم می‌سازد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از عملکرد هیئت ورزش‌های بومی محلی  در شهرستان دهگلان گفت: متاسفانه عملکرد این هیئت ورزشی خوب نیست که ساماندهی این هیئت لازمه ارتقای ورزش‌های بومی محلی در این شهرستان است.

تسریع در اجرای پروژه ورزشی شهرستان دهگلان، نبود سالن اختصاصی و دفتر هیئت‌های ورزشی،کمبود تجهیزات اختصاصی، نبود خوابگاه ورزشی، عدم تقدیر از برترین‌های ورزش در طول سال، نبود بیمه ورزشکاران، انتشار گاه‌نامه یا فصلنامه ورزشی در شهرستان، عدم تشکیل صندوق رفاه ورزشکاران، نبود اسپانسر های مالی برای حمایت از ورزش، استفاده عادلانه از سالن‌های ورزشی و کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش و جوانان از جمله مسائل و مشکلاتی بود که توسط مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان دهگلان مطرح شد.

انتهای پیام/79013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول