اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

امسال 660 پروژه عمران شهری در اردبیل اجرا می‌شود

سخنگوی شورای شهر اردبیل از اجرای 660 پروژه عمران شهری در سال‌جاری به همت شورای شهر و شهرداری اردبیل خبر داد.

امسال 660 پروژه عمران شهری در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سالار شاکر عصر امروز در جلسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر در اردبیل اظهار داشت: ما به اعتبارات خاص و ویژه در اجرای پروژه‌های اساسی و زیربنایی نیاز داریم، چراکه به هیچ عنوان بودجه 170 میلیارد تومانی شهرداری اردبیل نمی‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی، نمونه این پروژه‌های عظیم را پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین اعلام کرد و ادامه داد: شهرداری و شورا با اعتبارات محدود نمی‌توانند چنین پروژه‌هایی را به سرعت جمع و جور کنند؛ انتظار می‌رود با رقم اختصاص یافته از طرف دستگاه‌ها و نهادهای دولتی بتوان چنین پروژه‌هایی را عملیاتی و اجرایی کرد.

سخنگوی شورای شهر اردبیل خاطرنشان کرد: آنچه که در این زمینه یک اصل ارزشمند به شمار می‌رود، ارائه خدمات مطلوب با افزایش بودجه شهرداری است که به نظر می‌رسد با 600 میلیارد تومان بودجه سالانه بتوان بسیاری از اهداف و آرمان‌ها را به ثمر نشاند.

این مسئول از پیوستن اردبیل به جمع کلانشهرها خبر داد و تصریح کرد: بعد از چهار دهه شهرداری اردبیل به درجه 11 ارتقا یافت و جزو کلانشهرهای کشور به غیر از تهران محسوب شد.

شاکر اضافه کرد: ‌این ارتقا می‌تواند امتیازات و برجستگی‌های اعتباری و شاخص‌های توزیع مطبوع امکانات و تجهیزات به مانند کلانشهرهای دیگر را فراهم آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی شورای شهر اردبیل به تهیه و تدوین چشم‌انداز 20 ساله و برنامه پنج ساله توسعه شهر اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در برنامه پنج ساله توسعه شهر اردبیل بیش از 600 طرح عمرانی، فرهنگی و خدماتی به تصویب رسیده که امیدواریم با اجرایی شدن آنها بتوان اهداف و سیاست‌گذاری‌های کلان را به ثمر نشاند.

شاکر به پیش‌بینی تشکیل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرداری، ارتقای یک منطقه به شهرداری اردبیل و حمایت ویژه از حوزه تحقیقات و پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت عمران شهری اشاره کرد و گفت: در همین راستا احداث پارک آبی و شهربازی، توسعه فضای سبز، ایجاد قطار زیرزمینی شهری یا همان مترو در دستورکار قرار گرفته است.

وی از احداث ورزشگاه پنج هزار نفری، طراحی کمپینگ و پارکینگ طبقاتی و احداث پل‌های عابر پیاده در قالب برنامه پنج ساله خبر داد.

شاکر در پایان از اختصاص 1.5 میلیارد تومان برای احداث پل‌های عابر پیاده به تعداد شش مورد در اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/62001/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول