اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با حضور وزیر ‌راه‌ و‌ شهرسازی

پروژه بهسازی محور رضی ـ امیر‌کندی افتتاح شد

همزمان با حضور وزیر‌ راه و شهرسازی پروژه بهسازی محور سه‌راهی رضی ـ امیرکندی در محدوده شهرستان اردبیل ـ گرمی افتتاح شد.

پروژه بهسازی محور رضی ـ امیر‌کندی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در محل اجرای این پروژه برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: بیش از دو ماه است که عملیات اجرایی این پروژه تکمیل شده و هموطنان از این محور استفاده می‌کنند.

علی حیدری به ترانزیتی بودن این محور در مسیر گرمی به بیله‌سوار اشاره کرد و یادآور شد: طول مسیر سه‌راهی صحرا تا امیر‌کندی 47 کیلومتر است که 18 کیلومتر از سه‌راهی صحرا تا رضی اجرایی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: از این پروژه 4.5 کیلومتر در قالب بزرگراه است و بقیه راه اصلی است که با هزینه‌کرد 12 میلیون تومان بهره‌برداری از آن انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با اجرای 12 کیلومتر آسفالت راه‌ روستایی در روستاهایی با جمعیت 50 خانوار و 35 کیلومتر آسفالت راه‌های روستایی با جمعیت 20 خانوار تمامی ساکنین روستاها از نعمت راه آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

حیدری افزود: در بیشتر این محورها عملیات زیرسازی انجام شده و نیاز به تامین آسفالت و پخش آن داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز با اشاره به ‌درخواست اهالی بخش ارشق از وزیر راه و شهرسازی خواستار آسفالت ادامه مسیر رضی تا امیر‌کندی به طول 15 کیلومتر شد.

سید حمید عباداللهی بیان داشت: انتظار داریم محور فخر‌آباد ـ رضی که پل قادر‌لو در این مسیر در حال اجراست به طول 30 کیلومتر عملیاتی شود تا تردد هموطنان در این بخش با سهولت بیشتر انجام شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: ما در هشت روستا نیاز به روکش آسفالت و تامین زیر‌ساخت‌ها داریم تا بتوانیم ساکنان این مناطق روستایی را از راه آسفالته ایمن برخوردار کنیم که امیدواریم با عنایت وزیر راه و شهرسازی این امر هر چه سریع‌تر تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/62003/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول