اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان خواستار شد

برگزاری جشن پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان

استاندار لرستان گفت: جشن پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان برگزار شود.

برگزاری جشن پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده ظهر امروز در مراسم عملیاتی شدن سد بختیاری لرستان که با حضور دکتر احمدی نژاد برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و تسلیت ایام فاطمیه گفت: خدا را شاکریم در سالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، شاهد آغاز عملیات اجرایی سد بختیاری، بزرگترین سد بتونی جهان در لرستان هستیم.

وی افزود: مردم استان لرستان مردمی ولایی، متدین و شریف هستند و در دفاع از ارزش‌های انقلاب دارای رکورد هستند.

دهمرده با بیان اینکه خدمات دولت احمدی نژاد قابل قیاس با هیچ دولتی نیست، گفت: خیلی از کارهای غیر ممکن توسط دولت احمدی نژاد به ممکن تبدیل شدند.

استاندار لرستان با بیان اینکه 50 پروژه در لرستان جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته‌اند، گفت: پروژه‌های مهر ماندگار یکی از کارهای بزرگی است که توسط دولت دهم استارت خورده است.

دهمرده یادآور شد: برای مردان بزرگ بن بستی وجود ندارد و باید گفت در دولت دکتر احمدی نژاد کارهای خوبی انجام گرفته است.

 وی تصریح کرد: علی رغم همه کارشکنی‌های دشمنان امروز ایران اسلامی قله‌های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری فتح کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شده به لرستان در دولت احمدی نژاد 10 برابر دولت‌های دیگر است، گفت: در دولت نهم و دهم کل اعتباری که به لرستان اختصاص یافته، 70 برابر 26 سال اعتبارات لرستان است.

با حضور دکتر محمود احمدی نژاد، عملیات اجرایی ساخت سد و نیروگاه بختیاری به عنوان بلندترین سد بتنی جهان با ارتفاع 325 متر، در استان لرستان آغاز شد.

سد بختیاری به عنوان بلندترین سد بتنی دو قوسی جهان در 80 کیلومتری جنوب شرقی خرم‌آباد و در میان ارتفاعات سر به فلک کشیده زاگرس در مجاورت ایستگاه تنگ پنج راه آهن سراسری(هشتمین ایستگاه حدفاصل دورود - اندیمشک) ساخته می‌شود.

این سد از نوع بتنی دو قوسی با ارتفاع 325 متر و طول تاج 509 متر طراحی شده و برای ساخت آن چهار میلیون و 800 هزار مترمکعب بتن ریزی مورد نیاز است.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول