اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

قطع رابطه یک‌جانبه آمریکا به نفع ایران بود

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: قطع رابطه یک‌جانبه آمریکا یک حرکت مثبت و به نفع جمهوری اسلامی ایران و در جهت ثبات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بود.

قطع رابطه یک‌جانبه آمریکا به نفع ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بعد از قطع رابطه یک‌جانبه از سوی آمریکا در سه دهه گذشته به چنان توانمندی دست یافته است که شاید با برقراری و تداوم ارتباط این توفیقات به دست نمی‌آمد.

وی این قطع رابطه را یک حرکت مثبت و به نفع جمهوری اسلامی ایران در ثبات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توصیف کرد و افزود: قطع رابطه‌کننده خود در این سه دهه شیطنت‌هایی را به کار گرفته است تا جمهوری اسلامی ایران را با خطرات و آسیب‌های مختلف روبه‌رو کند اما ماحصل آن جز ایجاد تنفر و زبونی برای جبهه کفر محصول دیگری به همراه نداشت.

قیاسی به مذاکرات غرب با ایران در موضوع هسته‌ای اشاره کرد و ادامه داد: موضع ما در این مسئله کاملاً روشن است و ما هرگز از منافع و مصالح خود عقب نمی‌نشینیم و یقین داریم غرب نیز با پذیرفتن اعتماد و قول‌هایی که جمهوری اسلامی ایران به صورت شفاف و روشن ارایه می‌کند باید از مواضع خصمانه خود دست بکشد.

خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود فرا رسیدن هفته سلامت و روز بهداشت جهانی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: اگر سلامت و امنیت را دو رکن رشد و پیشرفت یک جامعه بدانیم باید در برقراری و برپایی این دو رکن همه فعالانه حضور داشته باشیم تا مبادا جامعه ناسالم زمینه عقب‌ماندگی‌ها را فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه بیله‌سوار حفظ حرمت ایام فاطمیه و پاسداشت مقام و منزلت بزرگ بانوی عالم اسلام را نیز خاطرنشان کرد و بیان داشت: حضرت زهرا (س) سرسلسله شایسته‌ترین و مناسب‌ترین الگوی مسلمانان است که می‌تواند جامعه اسلامی ما را به نقطه تکامل برساند.

قیاسی گفت: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) باید روز اعلام وفاداری و حفظ حرمت برای آن بانوی بزرگ باشد تا بتوانیم همچون زنان برجسته از این بانوی عفیف الگو بگیریم.

وی همچنین سال حماسه سیاسی و اقتصادی را یادآور شد و افزود: امسال هم در عرصه انتخابات و هم در عرصه توانمندی اقتصادی باید مدبرانه حرکت کنیم تا با جلب مشارکت مردم بتوانیم صحنه‌های زیبایی از خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/62006/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول