اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آمریکا در پی ایجاد پایگاه جاسوسی در سوریه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نا امنی‌های سوریه ریشه در اقدامات رژیم صهیونیستی دارد، گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در صدد ایجاد کردن لانه جاسوسی در سوریه توسط تروریست‌ها برای رسیدن به اهداف خود هستند.

آمریکا در پی ایجاد پایگاه جاسوسی در سوریه است

حسن کامران‌دستجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه رئیس جمهور و ملت سوریه به خوبی توانسته‌اند بعد از گذشت دو سال در مقابل جهان سلطه مقاومت کنند، اظهار کرد: ملت سوریه دولت بشار اسد را با وجود نواقصی که دارد پذیرفته و قبول دارند.

این مسئول افزود: امروزه کلکسیونی از تروریست‌ها به سرکردگی رژیم جعلی صهیونیست و آمریکا علیه نظام و مردم بی‌دفاع و بی‌گناه سوریه می‌جنگند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست رژیم صهیونیستی و آمریکا به خون مردم سوریه آغشته است، ادامه داد: در مدت اخیر نظام سلطه نتوانست به اهداف پلید خود در این کشور دست یابد بنابراین دست به اقدامات نابخردانه در خاک سوریه زده است.

وی تاکید کرد:از جمله اقدامات ناجوانمردانه که توسط ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت پذیرفته است حمله شیمیایی به مردم بی گناه حلب و ترور شخصیت‌های مذهبی سوریه بوده است.

کامران‌دستجردی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از مردم و حکومت سوریه دفاع می‌کند، تصریح کرد: دلیل ما برای دفاع این است که در پشت سر این نا امنی‌ها در سوریه نظام سلطه و رژیم جعلی صهیونیستی قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای جهانیان روشن است که رژیم صهیونیستی و آمریکا در حال ایجاد کردن لانه جاسوسی دیگری برای رسیدن به اهداف خود در سوریه توسط تروریست‌ها هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اذعان داشت: نظام سلطه و رژیم جعلی صهیونیستی هرگز به این هدف خود دست پیدا نمی‌کنند و باید بدانند کسی جز ملت سوریه حق دخالت در آینده و سرنوشت کشورشان را ندارند.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول