اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زائر اتیوپیایی راهیان نور:

آمریکا از سلاح‌های ایران نمی‌ترسد از افکار ولایت‌فقیه هراس دارد

زائر اتیوپیایی راهیان نور گفت: آمریکا و غرب از سلاح‌های ایران نمی‌ترسند، چراکه آنها هم مجهز به سلاح هستند، بلکه این کشورها از افکار ولایت‌فقیه ترس و واهمه دارند.

آمریکا از سلاح‌های ایران نمی‌ترسد از افکار ولایت‌فقیه هراس دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شلمچه، سعید عبدالسعید در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: وقتی وارد خاک شلمچه می‌شوم از وجود خود خجالت می‌کشم، از اینکه شهدا این‌چنین مظلومانه به شهادت رسیده‌اند!

وی با اشاره به غیراخلاقی بودن رفتارهای اوباما، رئیس جمهور امریکا خاطرنشان کرد: اوباما دو دختر دارد که هر کجا می‌رود آنها را با خود برده و هیچ‌وقت فرزندانش را از خود جدا نمی‌کند، من این سئوال را از وی دارم که چگونه می‌تواند با جنگ و خونریزی دختران مردم کشورهای دیگر را به کشتن بدهد؟

این زائر کشور اتیوپی خطاب به ملت ایران ادامه داد: در جنگ تحمیلی ایران با همه جهان جنگ کرد، اما امروز این را بداند که مردم و ملت‌های همه جهان در کنار ایران بوده و دوستش هستند.

وی با بیان اینکه دشمنی که آمریکا و انگلیس امروز نسبت به ایران روا داشته‌اند، فقط یک دلیل دارد و آن هم به واسطه وجود ولایت‌فقیه است، تصریح کرد: آمریکا و غرب از سلاح‌های شما نمی‌ترسند، چراکه آنها هم مجهز به سلاح هستند، بلکه این کشورها از افکار ولایت‌فقیه ترس و واهمه دارند.

عبدالسعید با تأکید بر اینکه اگر ولایت‌فقیه نداشته باشید در نبرد با امریکا شکست می‌خورید، گفت: آمریکا با ساخت فیلم‌های مختلف و غصب فضاهای مجازی سعی دارد، افکار ولایت‌فقیه را به دست فراموشی بسپارد تا فرهنگ اسلام را بشکند.

این زائر کشور اتیوپی در پایان بیان کرد: امروز جهان متوجه شده است که حق با ایران است و هیچ راه گریزی از آن ندارد.

انتهای پیام/72001/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول