اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

قطع ارتباط با آمریکا فواید زیادی برای ایران داشت

امام جمعه فردوس گفت: قطع ارتباط با آمریکا فواید زیادی برای ایران اسلامی به همراه داشت.

قطع ارتباط با آمریکا فواید زیادی برای ایران داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: امام (ره) به ما آموخت که آمریکا شیطان بزرگ است و باید از او دوری کنیم تا به استقلال و آزادی دست یابیم.

 وی افزود: عده‌ای از افراد که قصد کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری را دارند، موضوع ارتباط با آمریکا را مطرح می‌کنند و این در حالی است که شورای نگهبان این افراد را رد صلاحیت می‌کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: 20 فروردین ماه که روز ملی فناوری هسته‌ای نام‌گذاری شده روز بزرگی برای ایران اسلامی است چرا که رابطه سیاسی ایران با آمریکا به طور کامل قطع و این قطع رابطه نعمات زیادی برای ما به همراه داشت.

 بابایی یادآور شد: پس از قطع رابطه با آمریکا، ایران اسلامی به پیشرفت‌های بزرگ علمی و هسته‌ای دست یافت و در ردیف برترین کشورهای علمی جهان قرار گرفت و به جهان نیز ثابت کرد که به آمریکا و بیگانگان هیچ نیاز و وابستگی ندارد.

در انتخاب اصلح، ملاک‌ها را در نظر بگیریم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به عنوان بزرگ‌ترین حماسه سیاسی در سال جاری گفت: باید در انتخاب فرد اصلح ملاک‌ها را مورد نظر بگیریم و به برخی شعارهای بی‌پایه و اساس توجه نکنیم.

 امام جمعه فردوس از مردم دیندار فردوس خواست تا در دهه فاطمیه، عاشورایی دیگر خلق کنند و در روز شهادت بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) دسته‌جات سینه‌زنی و زنجیرزنی و نیز هیئات مذهبی همانند روز عاشورا به صحنه بیایند.

 بابایی همچنین به هفته سلامت اشاره کرد و افزود: تلفات رانندگی، پرخوری و چاقی، اعتیاد و فشار خون از شایع‌ترین علت‌های مرگ و میر در کشور به شمار می‌رود که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز رژیم‌های غذایی مناسب می‌توان از بروز حوادث تلخ و مرگ و میر پیشگیری کرد.

 وی با اشاره به اهمیت خطبه اول نماز جمعه و درک آن توسط نمازگزاران تصریح کرد: آنچه سبب روحانیت و معنویت می‌شود، خطبه اول نماز جمعه است که نمازگزاران باید به موقع در نماز حاضر و از فضیلت خطبه اول بهره‌مند شوند.

 انتهای پیام/69007/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول