اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی در شورای اداری لنده

اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان در لنده تعیین شدند

عصر امروز طی مراسمی در شورای اداری لنده اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان در لنده با حضور بیش از 30 نفر از بزرگان‌، متنفذین‌ و صاحب نظران سیاسی در شهرستان مشخص شدند.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان در لنده تعیین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، عصر امروز طی مراسمی در شورای اداری لنده اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان در لنده با حضور بیش از 30 نفر از بزرگان‌، متنفذین‌ و صاحب نظران سیاسی مشخص شدند.

سیدیدالله فاطمیان در اولین جلسه هیئت اجرایی انتخابات خبرگان در شهرستان لنده اظهار کرد: انتخابات یکی از مراحل سرنوشت ساز در تاریخ ملت‌ها همواره نقش تعیین کننده‌ای در پیشبرد اهداف انقلاب‌ها داشته‌ است.

وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در ادوار مختلف انتخاباتی حسن نیت و همراهی خود را با نظام به اثبات رسانیده و با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رأی مهر تأییدی به این عملکرد خود زده است.

فرماندار لنده گفت: امسال هم به حول و قوه الهی با برگزاری سه انتخابات هم‌زمان با حضور سرنوشت ساز مردم انتخاباتی با شکوه و زیبا در شأن ملت ولایتمدار را به نمایش می‌گذاریم.

فاطمیان در ادامه با اشاره به نقش هیئت‌های اجرایی انتخابات در ادوار گذشته تصریح کرد: مردم با اعتماد به صیانت و حفاظت از آراء خود توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت است که با خیالی آسوده به پای صندوق‌های رأی می‌آیند.

وی حساسیت انتخابات را یادآور شد و گفت: مردم ایران اسلامی با هوشیاری هر چه تمام‌تر آماده حضور در انتخابات هستند اما می‌طلبد هیئت‌های اجرایی تمام تلاش و توان خود را در جهت جذب اعتماد عمومی مردم بیش از گذشته به‌کار گیرند.

رئیس شورای اداری لنده در ادامه افزود: امسال بنا به تدبیر و درایت مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است.

فاطمیان گفت: 34 سال از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد و حماسه سیاسی در آن به عنوان یک تکلیف به درستی به منصه ظهور رسیده است.

در پایان از میان 30 نفر معتمد و متنفذ گروه‌های سیاسی و اقوام و طوایف مختلف و مسئولان شهرستان اعضای 8 نفره هیأت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

انتهای پیام/82013/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول